اخبار داغ

بررسی بهترین تبلت‌های روز بازار +قیمت روز تبلت

مجله اینترنتی کولاک: بی‌تردید گوشی‌ها یکی از محبوب‌ترین گجت‌های قرن به‌شمار می‌روند که بدون وجود آن‌ها، طیف گسترده‌ای از کارها انجام نمی‌شوند یا دشوارتر از گذشته صورت می‌گیرند. اما اگر بخواهید موبایلی با صفحه‌ای غول‌آسا داشته باشید که اعمال سنگین را بدون نقص و کندی اجرا نماید، در نتیجه شما نیاز به یک تبلت دارید. این دستگاه‌ها به ما کمک می‌کنند تا به‌راحتی کارهای حرفه‌ای خود را انجام دهیم و از طرفی به تجربه بازی‌ها در یک دیسپلی بزرگ بپردازیم.

بررسی بهترین تبلت‌های روز بازار +قیمت روز تبلت

اپل آی‌پد پرو ۲۰۱۸

اگر به‌دنبال یکی از برترین مدل‌ها هستید، از آی‌پد پرو ۲۰۱۸ غافل نشوید. این محصول از یک صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی سود می‌برد که با تکنولوژی‌های مختلف عرضه گشته. به این ترتیب دیدن فیلم و بازی کردن در گجت آمریکایی هیجان‌انگیزتر خواهد شد. درگاه سیم‌کارت نیز به‌چشم می‌خورد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی با دوستان و همکاران خود تماس بگیرد و حتی از اینترنت نسل چهارم بهره ببرد. تولیدکننده تراشه A12X را به‌کار گرفته تا در انجام کارهای‌تان با مشکلی روبه‌رو نشوید. به‌طور کل تمام اپلیکیشن و گیم‌های اپ‌استور بدون لگ اجرا خواهند شد.

اپل ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم در اختیارتان گذاشته تا به‌سادگی عمل مالتی‌تسکینگ را انجام دهید و دیتاهای خود را حفظ نمایید. دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی نیز در قاب پشت دیده می‌شود که تصاویر رضایت‌بخشی ثبت می‌کند و نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌سازد. دیزاین را فراموش نکنیم. اپل از آلیاژ آلومینیوم برای تولید آی‌پد پرو ۲۰۱۸ بهره جسته که ظاهری مدرن برای محصول رقم زده. بلندگوهای خوش‌صدا دلیلی برای خرید دیوایس اپل محسوب می‌شوند. در نتیجه شنیدن موسیقی در آی‌پد ۲۰۱۸ بسیار لذت‌بخش است و نظر هر کسی را جلب می‌کند.

قیمت: ۱۵ میلیون تومان

بررسی بهترین تبلت‌های روز بازار +قیمت روز تبلت

مایکروسافت سرفیس پرو ۲۰۱۷ – B

نسل هفتم چیپست‌های اینتل قلب تپنده این مدل آمریکایی را تشکیل می‌دهد و قدرتی کم‌نظیر به محصول مایکروسافت بخشیده. سیستم‌عامل ویندوز سرفیس پرو ۲۰۱۷ – B به شما این اجازه را می‌دهد تا از برنامه‌های محبوب این پلت‌فرم سود بجویید و از تجربه بازی‌های مختلف لذت ببرید. با توجه به قدرت سخت‌افزاری، تبلت مذکور بدون لگ و کندی طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و گیم‌ها را اجرا می‌نماید. در نتیجه سرفیس پرو ۲۰۱۷ – B گزینه‌ای بسیار مناسب برای گیمرها و افراد حرفه‌ای به‌حساب می‌آید. ۴ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که نیاز بیش‌تر یوزرها را پوشش می‌دهد. صفحه‌نمایشی با فن‌آوری IPS و تقریبا ۱۲ اینچی قاب جلو را پوشانده و تماشای انیمیشن‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

رزولوشن پنل راضی‌کننده و با کمک نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی نظر هر کاربری را جلب می‌کند. باتری‌ سرفیس پرو ۲۰۱۷ – B از عمر نسبتا خوبی برخوردار است و برای مثال می‌توانید حدودا ۱۲ ساعت به استریم مداوم ویدیو بپردازید. مایکروسافت دوربینی ۸ مگاپیکسلی هم در قسمتی پشتی تدارک دیده که امکان ضبط ویدیو با کیفیت فول اچ‌دی را می‌دهد. در نتیجه قادرید در اسکایپ با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید. بهره‌گیری از آلیاژ منیزیم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی سرفیس پرو ۲۰۱۷ – B شمرده می‌شود و آن را به دیوایسی زیبا و چشم‌گیر تبدیل کرده است.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

بررسی بهترین تبلت‌های روز بازار +قیمت روز تبلت

سامسونگ گلکسی تب S3 9.7 LTE

قابلیت نصب سیم‌کارت در این مدل فراهم شده تا با یک اشاره با دوستان خود تماس بگیرید یا از اینترنت نسل چهارم بهره ببرید. چیپست بالارده کوآلکام مهمان گلکسی تب S3 9.7 LTE شده تا بتوانید بسیاری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین اندروید را بدون لگ و کندی اجرا کنید. ۴ گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در اختیارتان قرار گرفته تا عمل مالتی‌تسکینگ را انجام دهید و اطلاعات‌ خود را ذخیره نمایید.

صفحه‌نمایشی ۱۰ اینچی با تکنولوژی سوپر آمولد در قاب جلو به‌چشم می‌خورد که تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه با تکنولوژی شارژ سریع همراه شده تا در مدت زمان کم‌تری تبلت‌تان را فول‌شارژ نمایید. گفتنی‌ست در صورت خرید گلکسی تب S3 9.7 LTE یک قلم S نیز دریافت خواهید کرد که انجام بسیاری از کارها را ساده‌تر می‌سازد.

قیمت: ۵ میلیون تومان

بررسی بهترین تبلت‌های روز بازار +قیمت روز تبلت

لنوو Tab 3 10 Plus

این اجازه به شما داده شده تا با نصب سیم‌کارت تماس صوتی برقرار کنید و در عین حال از اینترنت ۴G بهره بگیرید. پردازنده‌ای از مدیاتک قلب Tab 3 10 Plus را تشکیل داده و اجرای بی‌نقص اپلیکیشن‌های سبک و روزمره را تضمین می‌نماید. لنوو ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را برای‌تان تدارک دیده تا اطلاعات‌تان را ذخیره‌ کنید.

در صورت کمبود فضای ذخیره‌سازی نیز می‌توانید از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت سود بجویید. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی یکی از ویژگی‌های جذاب Tab 3 10 Plus به‌حساب می‌آید که دیدن محتواهای مختلف را هیجان‌انگیزتر می‌کند. باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری نیاز اکثر کاربران را برطرف می‌کند و چند ساعت قادر به اجرای برنامه‌ها و پخش ویدیو خواهید بود. ناگفته نماند تولیدکننده یک دوربین سلفی هم برای‌تان تدارک دیده تا در مواقع ضروری اقدام به عکس‌برداری نمایید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آی تی رسان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا