سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از سریال گیلدخت | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال گیلدخت + عکس

جدیدترین خبر از سریال گیلدخت به همراه خلاصه داستان گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و اسامی بازیگران سریال گیلدخت همچنین عکس بازیگران.  «گیلدخت» سریالی جدید به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. این سریال در ژانر تاریخی-درام در سال ۹۹ ساخته و به تازگی فیلمبرداری آن آغاز شده است. گیلدخت قرار است از آنتن شبکه سوم سیما پخش شود.

بازیگران سریال گیلدخت
بازیگران سریال گیلدخت

خلاصه داستان

سریال “گیلدخت” روایتگر ماجراهایی در زمان قاجار است. جعفر دهقان، تنها بازیگر قطعی این سریال می گوید:”بزودی در سریالی به نام «گیلدخت» بازی می‌کنم که بخشی از ضبط آن در مناطق شمال کشور انجام شده، این سریال ۵۰ قسمتی است.

بازیگران

حبیب دهقان نسب، رامتین خداپناهی

جدیدترین خبر

بعد از شایعه کرونا گرفتن عوامل این سریال و توقف فیلمبرداری در اسفندماه، علی جودی در اینباره گفت: “من در تاریخ ۷ اسفند احساس بیماری و ۸ اسفدماه به همین دلیل به پزشک مراجعه کردم، تست کرونا نیز داده‌ام و فعلا در قرنطینه خانگی هستم. هنوز جواب تست نیامده است و قطعی نمی‌توان گفت کرونا دارم یا نه. در هر صورت من حتی اگر کرونا هم داشته باشم نگرانی انتقال به دیگر عوامل سریال «گیلدخت» وجود ندارد چراکه من از تاریخ ۷ اسفند سر صحنه نرفته ام.”

چندی قبل ابتلای چند تن از عوامل سریال باعث توقف فیلمبرداری شد. فیلمبرداری این سریال مجددا از تاریخ ۱۵ خردادماه آغاز شد. کارگردانی این سریال به عهده مجید اسماعیلی است که پیش از این نویسندگی سریال های “محکومین” و “سرگذشت” را به عهده داشت. اسماعیلی “کمی دورتر”، “خشت بهشت”، “خدا جیرجیرک ها را دوست دارد”، “رقص روی یخ”، “جاده را” در قامت کارگردان و “اجباری”، “دوباره زندگی”، “نوری”، “جاده”، “تلخ”، “محکومین” و “خدا جیر جیرک ها را دوست دارد” را در مقام نویسنده در کارنامه کاری دارد. هنوز جزئیات بیشتر از داستان این سریال و اسامی دیگر بازیگران آن منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. به امید خداسریال قشنگی باید باشه مخصوص با حضور بازیگری خوش چهر وکچل جزاب
    به نام ابوالفضل هارونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا