اخبار داغ

برنامه محمدرضا گلزار در تلویزیون چیست؟+زمان پخش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنامه محمدرضا گلزار در تلویزیون چیست؟+زمان پخش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

معاونت سیما در گفتگو با یک خبرگزاری از ساخت برنامه جدید در شبکه سه سیما با اجرای محمدرضا گلزار خبر داد و گفت: در حال حاضر آقای فروغی مدیر شبکه سه سیما کاری را با حضور محمدرضا گلزار انجام می‌دهند که جزییات آن در آینده اعلام می‌شود.

به عقیده بسیاری ازن برنامه همان تاک و معروف «میلیونر شو» است. برنامه‌های تلویزیونی گفت‌وگو محور یا تاک شو (Talk Show) چند سالی است که میان برنامه‌سازان ایرانی بیش از پیش محبوب شده‌اند. حاصل این محبوب شدن برنامه‌هایی مانند دورهمی، وقتشه، کتاب‌باز و شاید هم خندوانه است.

سیما هر ساله برنامه‌های گفت‌وگو محور و مناسبتی مانند ماه عسل را نیز تولید و پخش می‌کند. در این برنامه‌ها مجری یا مجریان برنامه در طول برنامه به گفت‌وگو با یک یا چند مهمان می‌پردازند و غالب پرسش‌های مجری در رابطه با زندگی شخصی، حرفه و علایق مهمان‌ها است.

در سال‌های اخیر به صورت قابل توجه‌ای پای بازیگران مطرح کشور به اجرای این برنامه‌ها باز شده است. برای نمونه مهران مدیری با دورهمی، کامران تفتی با وقتشه، رامبد جوان با خندوانه و سروش صحت با کتاب‌باز پا به عرصه‌ی اجرا گذاشته‌اند.

حالا محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران، قرار است به اجرای یک برنامه گفت‌وگو محور به‌نام «میلیونر شو» بپردازد. بنا بر گزارش سینمادیلی، قرارداد تولید و اجرای این برنامه امضا شده است و قرار است اواخر فروردین ضبط این برنامه آغاز شود. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، برنامه میلیونر شو از اردیبهشت‌ماه به صورت هفتگی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

تهیه‌کنندگان این برنامه حمید رحیمی و هاشم رضایت هستند. رحیمی و رضایت پیش از این سابقه تهیه فصل اول برنامه دورهمی را با اجرای مهران مدیری داشته‌اند؛ آن‌ها البته به دلیل اینکه نتوانستند فضای مساعد همکاری با مدیری را فراهم کنند جایشان را به تهیه کننده دیگری دادند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنامه محمدرضا گلزار در تلویزیون چیست؟+زمان پخش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا