موسیقیموسیقی ایران

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت رضا صادقی در آذر ۹۷

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت رضا صادقی در آذر ۹۷

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

طرفداران رضا صادقی؛ خواننده مشکی پوش پاپا ایران می توانند در آذر ماه به کنسرت او بروند. سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران ساعت های ۱۹ و ۲۲ روز پنجشنبه ۱۵ آذر ماه میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ با برگزاری تازه‌ترین کنسرت رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان خواهد بود.

رضا صادقی که طی ماه‌های اخیر در پی شکایت اردلان سرافراز ترانه‌سرای مقیم خارج از کشور با حاشیه‌هایی روبه‌رو شده بود در کنسرت پیش‌رو که بعد از وقفه‌ای دو ماهه در تهران برگزار می‌شود، قطعات منتخب خود را در قالب یک برنامه دو ساعته روی صحنه می‌برد.

این خواننده که طی ماه‌های گذشته در شهرهای کرج، همدان، نجف آباد اصفهان، سنندج، نوشهر و چند شهر دیگر میزبان علاقه‌مندان موسیقی بود در ماه‌های اخیر قطعاتی چون «دیوونه خونه»، «بی تو»، «گمونم»، «عاشقیت» و «نفس» را منتشر کرده است.

تازه‌ترین کنسرت رضا صادقی ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ روز پنجشنبه ۱۵ آذر ماه به تهیه‌کنندگی موسسه «آوای هنر» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.


همچنین بخوانید:

ماجرای دلخوری و انتقاد محمد علیزاده از رضا صادقی در تلویزیون چه بود؟


این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت رضا صادقی در آذر ۹۷

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا