تلویزیون

برنامه ی هزار داستان با حضور رضا رشید پور

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنامه ی هزار داستان با حضور رضا رشید پور

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فرهنگ و هنر

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برنامه ی هزار داستان با حضور رضا رشید پور

 

برنامه ی هزار داستان با حضور رضا رشید پور

چهل‌ و سومین قسمت از برنامه هزار داستان که با اجرای رضا رشیدپور به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به روایت قصه مادری اختصاص دارد که عجیب‌ترین تصمیم دنیا را گرفته است.

هزارداستان ” عنوان برنامه ای است که با مدت زمان ۶۰ دقیقه ، به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد فواد صفاریان که در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۶، از شبکه نسیم پخش شد و سری دوم آن همزمان با شروع ماه محرم ۱۳۹۶ پخش می شود.

 

این برنامه سرگرم کننده در پاسخ به نیاز مخاطبان برای شنیدن داستانهای واقعی ، نیاز به آگاهی و افزایش دانش مردم نسبت به مسایل مختلف اجتماعی طراحی شده که هر شب با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد و در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی ،اجرا و پخش می شود . به این ترتیب هر شب علاوه بر جذابیت موضوع و سوژه ، بینندگان با جذابیت مجری نیز همراه می شوند.

“هزارداستان” سری دوم، در ماه محرم، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

رضا رشیدپور که یکی از مشهورترین مجریان تلویزیون است تا کنون اجرای برنامه‌های «مثلث»، «شب شیشه‌ای»، «عبور شیشه‌ای»، «مثلث شیشه‌ای»، «زنده رود»، «دید در شب»، «صفر صفر» و «حالا خورشید» را بر عهده داشته و در فیلم‌های بی‌پولی، سوپر استار، شش نفر زیر باران، شیش و بش، در امتداد شهر، شرف خانواده فاضل و قاتل اهلی که از هفته آینده اکران می‌شود و همچنین سریال مرد هزار چهره به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین مجموعه عینک آفتابی شبکه نسیم را کارگردانی کرده است.

 

فصل دوم برنامه پرمخاطب «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراحی و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

برنامه ی هزار داستان با حضور رضا رشید پور

محمدرضا شهیدی‌فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: نویسنده: نرگس فتحی، مدیر تولید: رایموند رسولی، ناظر کیفی: حامد عبدوس، جانشین تولید: علی حصاری، دکور: فرزام انصار، تدوین: مجید عاشقی، پشتیبانی فنی: مهنوش فرهمند، طراح نور: حسین حاتمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری – سعید احمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رعنا رعنایی مهر، موسیقی تیتراژ: علیرضا افکاری، تنظیم، میکس، مسترینگ: سعید زمانی، چهره پرداز: مینا بادامی، هماهنگی میزبان‌ها: زهره پارسا، هماهنگی سوژه‌ها: محیا پارسا، هماهنگی مهمان‌ها: امیر مسعود توسلی نیا، مستند: آرش یزدانی – مهران فرد پور – علی اصغر حسنی روزبهانی – هانا حواری نسب، عکس: نازی خوش اخلاق، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: نفیسه موسوی‌زاده.

این پست توسط بخش فرهنگ و هنر مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنامه ی هزار داستان با حضور رضا رشید پور

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا