موسیقیموسیقی ایران

برنده مسابقه آواز امریکن آیدل ۲۰۱۸+عکس و فیلم اجرای «مدی پاپی»

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنده مسابقه آواز امریکن آیدل ۲۰۱۸+عکس و فیلم اجرای «مدی پاپی»

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

برنامه تلویزیونی «امریکن آیدل» (American Idol) که در واقع مسابقات پربیننده آواز است با یک فینال دو ساعته به پایان رسید و «مدی پاپی»، خواننده و ترانه نویس ۲۰ ساله از ایالت آیووا، به عنوان برنده انتخاب شد.سری جدید این مسابقات که در سال ۲۰۱۸ برگزار می شد در میان دوره هایی قرار گرفت که در جذب بیننده چندان موفق عمل نکرد.

در فصل جدید «امریکن آیدل»، «کیتی پری»، «لایونل ریچی» و «لوک برایان» داوران مسابقه بودند. «مدی پاپی» از آغاز برنامه با اجرای تنظیم های جدیدی از ترانه های قدیمی توجه تماشاگران را به خود جلب کرد. او بیشتر در سبک «ایندی فولک» می خواند.

زمانی که «رایان سیکرست»، مجری برنامه، نام «مدی پاپی» را به عنوان برنده انتخاب کرد، این خواننده جوان به شدت هیجان زده شد و با بغض ترانه پیروزی اش را خواند.

البته رقبای او در این مسابقه، تنهایش نگذاشتند و همراه با او بر روی سن رفتند. یکی از رقبای اصلی او که در رتبه دوم قرار گرفت، «کالیب لی هاچیسون» خواننده سبک کانتری بود، که کمی پیش از آغاز فینال اعلام کرد دوست پسر «مدی پاپی» است. این دو، یک اجرای دو نفره هم داشتند و هوادارانشان را به وجد آوردند.

داوران مسابقه هم در مراسم فینال روی صحنه رفتند. «لایونل ریچی» یکی از ترانه های قدیمی خود را اجرا کرد و «کیتی پری» و «لوک برایان» هر کدام با یکی از فینالیست ها روی صحنه رفتند.

مسابقات آواز «آمریکن آیدل» از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۶ از شبکه فاکس پخش می شد و سپس با فصلی تازه به شبکه «ای بی سی» بازگشت. برنده های «آمریکن آیدل» با رأی تماشاگران انتخاب می شوند.

از برنده های پیشین این مسابقات می توان به «کلی کلارکسون» و «کری آندروود» اشاره کرد.

امریکن آیدل در یازده ژوئن ۲۰۰۲ به منظور جستجوی ستاره جدید موسیقی آغاز شد و تاکنون به عنوان یکی از برنامه‌های پرمخاطب ادامه دارد. و بر پایه رتبه‌بندی “نیلسن” از سال ۲۰۰۲ تاکنون، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در تاریخ تلویزیون آمریکا محسوب می‌شود. هدف این برنامه کشف بهترین خواننده در این کشور بر پایه رای بینندگان است.

برندگان این برنامه توسط مردم و از طریق تلفن، اینترنت و پیام کوتاه انتخاب می‌شوند. تاکنون که دوازده دوره از این برنامه گذشته‌است برندگان به ترتیب: کلی کلارکسون، روبن استودارد، فانتازیا بارینو، کری آندروود، تیلور هیکس، جردین اسپارکس، دیوید کوک، کریس آلن، لی دوایز، اسکاتی مک‌کریری فیلیپ فیلیپس، کندیس گلاور، کیلب جانسون نیک فرادیانی و مدی پاپی(برنده سال ۲۰۱۸) بوده‌اند.

در این برنامه همواره سه تا چهار داور در هر دوره حضور دارند، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رندی جکسون،کیتی پری اشاره کرد.کیتی پری رکورد بیشترین دستمزد برای یک داور را در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۲۵ میلیون دلار در دست دارد. همچنین پائولا عبدل، سایمون کاول، کارا دیوگواردی، الن دی‌جنرس و جنیفر لوپز و استیون تایلر نیز در دوره‌هایی به عنوان داور حضور داشتند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنده مسابقه آواز امریکن آیدل ۲۰۱۸+عکس و فیلم اجرای «مدی پاپی»

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا