اخبار داغ

برنده مسابقه امریکن گات تلنت ۲۰۱۸

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنده مسابقه امریکن گات تلنت ۲۰۱۸

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مسابقه گات تلنت America’s Got Talent یا به‌طور کوتاه AGT محبوبیت زیادی در دنیا دارد. مخاطبان ایرانی این مسابقه از طریق یوتیوب و یا شبکه های اجتماعی پیگیر مسابقات آن هستند.

در آخرین مسابقات استعداد یابی گات تلنت (سال ۲۰۱۸) «شین لیم» شعبده باز آمریکایی کانادایی برنده مسابقات شد و به جایزه بزرگ کات تلنت دست یافت.

در همین ارتباط:

«شین لیم» شعبده باز و برنده مسابقات گات تلنت ۲۰۱۸ کیست؟+عکس و بیوگرافی

 

در مرحله پایانی مایکل کترر (خواننده)،  (گروه رقص هوایی)، دو ترانسکند (هواشناسی)، ساموئل جی کومر (کمدین)، دانیل امت (خواننده)، براون شاه جوزف (ویولون)، گلنس گریس (خواننده)، ویکی باربولاک (کمدین)، شین لیم (شعبده باز) و کورتنی هادوین (خواننده) حضور داشتند که در نهایت شین لیم برنده مسابقات شد.

 

گات تلنت نام سری مجموعه مسابقه ای است که در شبکه ان بی سی آمریکا استعدادهای درخشان را کشف می‌کند. یک برنامه تلویزیونی، که استعدادهای خوانندگان، رقاصان، شعبده بازان، کمدین‌ها و نوازندگان در تمام سنین را کشف می‌کند، و با یکدیگر برای بردن جایزه ۱ میلیون دلاری رقابت می‌کنند. این برنامه از ژوئن سال ۲۰۰۶ برای فصل تابستان، شروع شده‌ و  توسط سایمون کاول ساخته شده است.

تا کنون ۱۳ دوره این مسابقات اجرا شده و نفرات برتر آن ضمن معرفی جوایز نقدی زیادی برده اند. دوره سیزدهم این مسابقات در سال ۲۰۱۸ هم اکنون در حال اجراست و مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد. به محض مشخص شدن نفر اول امسال، خبر آن را در این پست خبری منتشر خواهیم کرد.

نحوه اجرای مسابقات

این مسابقه با حضور ۳/۴ داور و یک مجری صورت می گیرد. در ابتدا توسط ویدیوهای آنلاین در سایت NBC و یوتیوب فیلم هایی از هر فردی که استعداد دارد در هر سن و سالی با هر استعدادی از خواننده ، رقصنده ، کمدین ، نوازنده، شعبده باز ، نقاش ، تقلید صدا ، کنترل کننده حیوانات ، ذهن خوان و نمایش های خطرناک و سرگرم کننده به این مسابقه می توانند بیایند.

پس از تایید اولیه این افراد به مرحله آزمون آزمایشی دعوت می شوند که رو در روی داوران و مردم اجرا خواهند داشت و در صورت گرفتن اکثریت آرا توسط داوران به مرحله بعدی صعود می کنند. همچنین از فصل دهم به بعد هر داور یک دکمه تحت عنوان دکمه طلایی دارند که با زدن آن که فقط یک بار می توانند از آن استفاده کنند آن شرکت کننده مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی می رود.

مرحله بعدی یک هشتم نهایی یا Judge Cut نامیده می شود که یک داور مهمان نیز به داوران اصلی اضافه می شود و عده ای از افراد صعود کننده حذف شده و باقی مانده به مرحله اجرای زنده در مرحله یک جهارم نهایی می روند. مرحله یک چهارم نهایی اجرای زنده می باشد که افراد پس از اجرا به رای مردم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند. در مرحله نیمه نهایی نیز ۱۰ نفر انتخاب شده و به فینال می روند و در مرحله نهایی یک نفر برنده جایزه اصلی و نفر اول می شود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنده مسابقه امریکن گات تلنت ۲۰۱۸

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا