چهره هاسلبریتی ایرانی

بهناز سلیمانی کیست؟ماجرای پناهندگی به سوئد چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بهناز سلیمانی کیست؟ماجرای پناهندگی به سوئد چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بهناز سلیمانی بازیگر ایرانی که طی سالهای گذشته از ایران به ترکیه مهاجرت و با شبکه GEM همکاری داشت از دولت سوئد تقاضای پناهندگی کرد. عکسی که از بهناز سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده این بازیگر را در مقابل ساختمان اداره مهاجرت شهر گوتنبرگ در کشور سوئد نشان می دهد!

طی سالهای گذشته ساخت سریال‌های ماهواره‌ای در شبکه GEM به مدیریت سعید کریمیان با استفاده از عوامل و بازیگران ایرانی که اتفاقاً در سینما و تلویزیون ایران بازی کرده بودند، حاشیه‌ها و جنجالهای زیادی را به وجود آورد. به‌طوری‌که روزانه اخبار زیادی در خصوص مهاجرت برخی بازیگران به گوش می‌رسید و انتشار عکس‌ها و اظهارنظرهای متفاوتی از سوی این افراد مباحث مختلفی ایجاد می‌کرد.

بهناز سلیمانی از جمله بازیگرانی بود که پس از ترک ایران و کشف حجاب در آثار تولیدی شبکه جم حاضر شد.

این بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در کارنامه هنری خود آثار شاخصی چون:حس پنهان،شرقی،ارتباط خانوادگی و…..وسریال های دزد و پلیس،شوق پرواز،عملیات ۱۲۵ را داشت و برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره تئاتر فجر در سال ۹۲ و تندیس افتخار جشنواره عدالت و امید بود که پس از ترک ایران مدتی به فعالیت در شبکه جم پرداخت ولی پس از نزدیک به یکسال با شبکه جم قطع همکاری کرده و از آن جدا شد .

به دلیل حساسیتهای پیش آمده و ضرورت پاسخگویی به نهادهای قانونی و نظارتی بهناز سلیمانی پس از جدایی از جم به ایران بازنگشت و به تازگی از کمپ پناهندگان و اداره مهاجرت سوئد سردرآورده است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بهناز سلیمانی کیست؟ماجرای پناهندگی به سوئد چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا