چهره هاسلبریتی ایرانی

مدرک تحصیلی بهاره رهنما چیست ؟ ماجرای لو رفتن مدرک تحصیلی بهاره رهنما

مدرک تحصیلی بهاره رهنما چیست ؟ ماجرای لو رفتن مدرک تحصیلی بهاره رهنما به همراه اطلاعاتی درباره گاف بهاره رهنما و انتشار عکس مدارک تحصیلی در این مطلب. حواشی بهاره رهنما پایانی ندارد. بعد از اینکه از مذتی قبل برخی از کاربران به مدرک تحصیلی او ایراد وارده کرده بودند او اقدام به انتشار این مردک کرد تا درسر جدیدی برای او به وجود بیاید.

مدرک تحصیلی بهاره رهنما چیست
مدرک تحصیلی بهاره رهنما چیست

بهاره رهنما بازیگر مشهور که مدتیست بخاطر کل کل و حواشی خاصی که برای خود میسازد سوژه رسانه ها شده است  بار دیگر به خاطر به رخ کشیدن مدارک تحصیلیش سوژه شد.

بهاره رهنما پیش ازین گفته بود کسانی که تعداد ازدواجهای او را میشمرند , اگر بنا به شمردن است تعداد مدارک تحصیلی او را هم بشمرند. پیش از این غلط املایی بهاره رهنما در نام بردن از مدارک تحصیلیش سوژه شده و حتی مجری مشهور سینا ولی الله نیز این موضوع را به سخره گرفته بود , اما با شوی مدرک جدیدی که این بازیگر به راه انداخت باز هم غلط املایی جدیدی از بهاره رهنما در بیان مدارکش به چشم می خورد.

بهاره رهنما بازهم سوتی داد و یک غلط املایی در زمان نمایش مدارک تحصیلی وی سوژه رسانه ها شد. بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که شوء مدرک تحصیلی خود را در فضای مجازی به رخ کشید،در نمایش مدرک تحصیلی خودبازهم دچار یک غلط املایی بزرگ شد و عبارت عجالتا را با استفاده از الف و بدین صورت نوشت: اجالتا .

بهاره رهنما با استوری کردن پی در پی مدارک تحصیلیش در اینستاگرام , کل کل تمام عیاری را با منتقدان ازدواج مجددش آغاز کرد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا