چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی آوا کاوری بازیگر نقش “سارا” در سریال دختر گمشده+ عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده+ عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

با شروع سریال «دختر گمشده» مخاطبان با چهره جدیدی در بازیگری آشنا خواهند شد. این بازیگر کسی نیست جز «آوا کاوری» بازیگری که در نقش سارا در سریال پلیسی دختر گمشده ظاهر خواهد شد.

آوا کاوری بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آوا کاوری می‌توان به بازیگری در سریال دختر گمشده اشاره کرد.

آوا کاوری سال ۱۳۷۸ در تهران به دنیا آمد. کاوری در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند. اثر مهم آوا کاوری در این سال، بازیگری در سریال دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری محسوب می‌شود.

آوا کاوری در حال حاضر مشغول تحصیل است و در چند سال اخیر در چند تئاتر نقش هایی را به نمایش گذاشته است.

او کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ سریال دختر گمشده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

زندگی حرفه‌ای و بازیگری آوا کاوری را باید مدیون اعتماد احمد کاوری باشیم. چرا که اگر احمد کاوری به عنوان کارگردان به آوا کاوری برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید آوا کاوری مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

از این بازیگر نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال دختر گمشده و همکاریش با احمد کاوری به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. آوا کاوری توانست با بازی در سریال دختر گمشده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر هومن حاجی عبداللهی، هدایت هاشمی، کوروش تهامی و ماه‌چهره خلیلی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

 

بیوگرافی احمد کاوری پدر آوا کاوری

احمد کاوری سال  در خوزستان زاده شد. او کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. کاوری کار خود را در سال ۶۴ با تئاتر آغاز کرد.
او تا سال ۷۰ چند مستند کوتاه از جمله “‘دار عاشقان'” و “‘دایره معیوب'” را کارگردانی نمود. در نگارش فیلم نامه‌های مردی از جنس بلور و قاصدک همکاری داشته‌است و با بازی در چند فیلم نظیر ارتفاع پست بازیگری را نیز تجربه نموده‌است.

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی آوا کاوری بازیگر نقش سارا در سریال دختر گمشده+ عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا