چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال بانوی عمارت – شبکه سه سیما

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی تمام بازیگران سریال بانوی عمارت – شبکه سه سیما

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد، سریالی تاریخی است که از شبکه ۳ سیما پخش می شود. این سریال که عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می‌کند.

اسامی برخی از بازیگران این سریال عبارتند از:

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی و…

 


بیشتر بخوانید:

پانته آ پناهی ها بازیگر نقش “افسرالملوک” در سریال بانوی عمارت کیست؟+بیوگرافی

شبنم فرشادجو بازیگر نقش “مهرالنسا” در سریال بانوی عمارت کیست؟+بیوگرافی و عکس

 


 

حسام منظور بازیگر نقش شازده

حسام منظور متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. منظور از بازیگران پرکار تئاتر به حساب می آید که کارگردانی و تدریس بازیگری هم می کند.

منظور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۳ ساله بود بصورت جدی از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح شروع کرد. در سال ۱۳۸۸ برای نمایش مکبث کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال بود اما در نهایت سال ۱۳۹۵ برای نمایش اودیسه جایزه بهترین بازیگر مرد سال را گرفت.

حسام منظور تجربه خود در بازیگری را در قالب تاسیس یه موسسه ای بنام کلوپ بازیگری با پذیرش هنرجه به آنها منتقل می کند، او خود کارگردانی تئاتر هم انجام می دهد. در این آموزشگاه کلاس بازیگری مقدماتی، پیشرفته و بدن و بیان برگزار می شود.

جدی ترین حضور وی در سینما با فیلم تلفن همراه رییس جمهور در سال ۱۳۹۰ شروع شد و در سال ۱۳۹۶ این تجربه با فیلم ربوده شده تکرار شد. منظور در سال ۹۶ اولین تجربه خود در سریال تلویزیونی را بدست آورد.

او در سریال بانوی عمارت یکی از نقش های مهم را برعهده دارد که می تواند روی آینده هنری وی در تلویزیون و فیلم های تاریخی اثر گذار باشد.

 

حسام منظور
حسام منظور

پاوان افسر بازیگر نقش پروین

پاوان افسر بازیگر زن جوان متولد تیر ماه سال ۱۳۶۳ می باشد و ۳۳ سال سن دارد و اصالتا کرد است. وی کارشناسی مدیریت بازرگانی دارد و فاغ التحصیل گارگاه آزاد بازیگری است.

حضور او در فیلم سینمایی ایستگاه اتمسفر که در سال ۹۵ ساخته شده اولین تجربه بازیگری او در سینما بود. وی بعد از آن در سریال ماه و پلنگ نقش کوتاهی داشت و بعد از آن با سریال زیر پای مادر به طور جدی تر وارد تلویزیون گردید.وی در این سریال نقش همسر سهراب با بازی مجید واشقانی را ایفا می نماید.

 

 

 

رامتین خداپناهی بازیگر نقش میرزا اسد

رامتین خداپناهی اهل گرگان است. او سال ۱۳۵۰ به دنیا آمده و از همان کودکی با هنر آشنا شده چون خانواده‌اش اهل هنر بودند. همین امر هم باعث شد برای دانشگاه در رشته هنر شرکت کند و در رشته نمایش با گرایش بازیگری در واحد اراک دانشگاه آزاد قبول شود. او بعد از گرفتن لیسنانس ادامه تحصیل داد و این بار در گرایش کارگردانی مدرک کارشناسی ارشد اخذ کرد و بعد از آن در همان واحد اراک دانشگاه آزاد شروع به تدریس کرد.

رامتین خداپناهی از سال ۱۳۷۸یعنی بعد از این‌که لیسنانس را گرفت بـه صورت حرفه ای وارد کار بازیگری شد. اولین تجربه‌اش تله تئاتر «کشتی نوح» بود و پس ازآن بلافاصله در فیلم «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی کیا بود.

او در این مدت در کارهای زیر حضور داشته است:

فیلم کوتاه «گوشه امن»«۱۳۸۱» و فیلم هایی چون «مزرعه پدری»«۱۳۸۱»،«صبحانه برای دو نفر» «۱۳۸۲»، «قند تلخ»«۱۳۸۶» و سریالهای «معصومیت از دست رفته»«۱۳۸۱»، «فقط بـه خاطر تـو»«۱۳۸۲»، «هنگامه»«۱۳۸۳»،«پیله های پرواز»«۱۳۸۴»، «برای آخرینبار»«۱۳۸۴»، «خسته دلان»«۱۳۸۷»

خداپناهی هم کم کار است و هم از هر حاشیه‌ای به دور برای همین اطلاعات زیادی درباره زندگی خصوصی‌اش وجود ندارد و فقط معلوم است او بعد از ازدواج با بازیگری به نام مرضیه طهماسبی، در سال ۹۱ صاحب فرزند دختری شد که نامش را پاییز گذاشتند. بعد از ان رامتین و همسرش متارکه کردند.

خداپناهی غیر از بازیگری به کارگردانی هم فکر می‌کند و می‌گوید: من هم به کارگردانی علاقه دارم؛ طرح های خوبی هم در دست دارم اما کارگردانی مشکلات خاص خود را دارد. به این سادگی نیست. ما بیشتر از ۲۰۰ کارگردان داریم که فیلم وسریال های بزرگی ساختند اما به دلیل مشکلات، ساخت اثر را رها کردند.

 

هر بازیگری در تمام دنیا وسوسه می شود، یکی دو اثر را کارگردانی کند. برای من هم اینگونه است دوست دارم زمانی این اتفاق بیفتد که خودم بتوانم از نظر مالی فیلم را تامین کنم و وابسته به جایی نباشم.

 

مینا وحید بازیگر نقش جواهر

مینا وحید  ۱۷ مرداد ماه  ۱۳۶۶ در شهر رشت به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شهرت وحید در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌است. دیگر نقش‌های مینا وحید در فیلم‌هایی مثل کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) و هایلایت شکل گرفت.

سریال های مینا وحید:

● تله فیلم ساعت به وقت صفر ۱۳۹۰

● دختران حوا ۱۳۹۱

● تله فیلم حنا ۱۳۹۳

● شهرزاد ۱۳۹۳ (شبکه خانگی)

 

 

 

 

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی تمام بازیگران سریال بانوی عمارت – شبکه سه سیما

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا