چهره ها

بیوگرافی نری اوکسمن نامزد جدید برد پیت + عکس های نامزد جدید برد پیت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی نری اوکسمن نامزد جدید برد پیت + عکس های نامزد جدید برد پیت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«برد پیت» ستاره سرشناس سینمای هالیوود پس از جدایی از «آنجلینا جولی» دوباره خبرساز شده است.برد پیت

برد پیت

در حالی که در هفته گذشته خبر تصمیم قطعی جدایی برد پیت از آنجلینا جولی اعلام شد و رسانه های انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند این زوج بر سر حضانت فرزندان خود به توافق رسیده اند، برد پیت با خبری جدید و جنجالی دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

رسانه هایی هم چون دیلی میل، پیپیل و مجله یو اس گزارش داده اند که پیت در ۶ ماه گذشته با نری «اوکسمن» معمار و محقق موسسه فناوری ماساچوست وارد رابطه شده است ولی فعلاً قصد ندارد آن را به طور رسمی اعلام کند. به نظر می رسد که یک پروژه معماری MIT موجب آشنایی بازیگر ۵۰ ساله با این خانم ۴۲ ساله شده است.

این در حالی است که در هفته های گذشته خبری مبنی بر همکاری برد پیت با همسر اولش، جنیفر آنیستون در فیلم “داستان جنایی” هم رسانه ای شده بود. البته اکسپرس خبر داده است که حتی اگر این خبر قطعی شود، موضوع ربطی به بازگشت رابطه زناشویی آن ها ندارد.

حدود یک ماه پیش هم یکی از آشنایان برد پیت فاش کرده بود که این بازیگر تا یک سال آینده قصد وارد شدن به هیچ رابطه احساسی را ندارد. یک منبع آگاه دیگر نیز گفته بود که برد پیت پس از جدایی از آنجلینا جولی به روان کاو مراجعه می کرده تا روحیه خود را بازیابد.

به نظر می رسد براد پیت بازیگر آمریکایی بحران طلاق از آنجلینا جولی را پشت سر گذاشته و اعتماد به نفس خود را بازیافته است. این درحالی است که منابع خبری متعددی از جدایی غم انگیز و روزگار دردناک براد پیت پس از جدایی خبر داده بودند. براد پیت اکنون اوقات خوشی را با نامزد جدیدش مهندس (نری اوکسمن) تجربه می کند.

«نری اوکسمن» کیست؟

نری اوکسمن در حیفا اسرائیل به دنیا آمده است. والدین او معمار بودند. او در ابتدا به پزشکی علاقه مند شد و بعد از نقل مکان به اورشلیم به دانشگاه رفت اما بعد از دو سال، علایق او عوض شد و به معماری گرایش پیدا کرد و برای ادامه این رشته به دانشکده معماری انجمن معماری لندن رفت و در سال ۲۰۰۴ فارغ التحصیل شد. نری اوکسمن دکترای معماری خود را از دانشکاه بوستون آمریکا در زمینه طراحی مواد دریافت کرد.

نامزد جدید برد پیت در زمینه مهندسی مواد فعالیت های بسیار زیادی انجام داده و «بوم شناختی مواد» چیزی است نامش را که اوکسمن بر روی فعالیت های خود گذاشته است. او تحقیقات زیادی در خصوص مواد و قابلیت های آنها انجام داده و دستاوردهای زیادی نیز داشته است.

وی در حال حاضر استاد مؤسسه فناوری ماسوچوست است.  آشنایی اوکسمن با برد پیت در یک همایش پیرامون معماری و هنر رقم خورده است. بنا به گزارش منابع خبری نامزد جدید براد پیت در سال ۲۰۱۶ از همسر سابقش که یک نوازنده ی آرژانتینی بوده جدا شده است.

نری اوکسمن پروژه های زیادی انجام داده و تحقیقات زیادی بر روی مواد داشته است. او همچنین نمایشگاه های زیادی هم برگزار کرده و آثار معماری او در برخی نمایشگاه های دائمی اروپا و آمریکا به نمایش در می آیند.

عکس های نری اوکسمن

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی نری اوکسمن نامزد جدید برد پیت + عکس های نامزد جدید برد پیت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا