چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی و عکس شریف باجور فعال محیط زیست+علت مرگ و فیلم تشییع جنازه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی و عکس شریف باجور فعال محیط زیست+علت مرگ و فیلم تشییع جنازه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ایرانی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«شریف باجور» فعال مریوانی محیط زیست به همراه چند تن از دیگر فعالان محیط زیست در جریان آتش سوزی جنگل های مریوان کشته شد. حادثه ای که باعث ناراحتی و تاسف بسیاری از اهالی مریوان شد.

در پی بروز آتش سوزی و انفجار در نواحی جنگلی نزدیک به مریوان در استان کردستان ایران، رسانه ها از مرگ چهار فعال زیست‌محیطی و مصدومیت تعدادی دیگر خبر می‌دهند.

 

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با شبکه خبر صدا و سیما مرگ چهار نفر را تایید کرده و افزوده: “منطقه آلوده به مین بوده و متاسفانه انفجارهایی هم در منطقه صورت گرفته است.”

خبرگزاری ایرنا به نقل از منابع محلی نوشته: “منفجر شدن مهمات جنگی به جای مانده از جنگ تحمیلی موجب آسیب وارد شدن به این افراد شده و مصدومان حادثه با استفاده از بالگرد اوژانس هوایی به مراکز بیمارستانی در مریوان و سنندج منتقل شده اند.”

ایرنا به نقل از همین منابع افزوده افرادی که جان خود را از دست داده اند “چهار نفر از فعالان زیست محیطی مریوان” بوده اند و مرگ آنها “در جریان تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل” رخ داده است.

اسماعیل منوچهری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان، در مصاحبه با خبرگزای تسنیم دو نفر از جان باختگان را “نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان” و دو نفر دیگر را “از اعضای انجمن سبز مریوان” معرفی کرده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر هم در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفته است: “علت این حادثه هنوز مشخص نیست اما احتمال دارد به علت گرمای هوا رخ داده باشد.”

شریف باجور سابقا به‌منظور حمایت از حقوق حیوانات اعتصاب و راهپیمایی خود را از شهر مریوان به‌سوی ثلاث باباجانی شروع کرده بود. او البته به دلیل برخی از تجمعاتی که ظاهرا مجوزی نداشته چند بار بازداشت شده بود. در مراسم تشییع جنازه باجور جمعیت زیادی از اهالی مریوان حضور داشتند.

 

 

این پست توسط بخش ایرانی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی و عکس شریف باجور فعال محیط زیست+علت مرگ و فیلم تشییع جنازه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا