چهره ها

بیوگرافی و عکس های سوفیا کالولیس نامزد یونانی و میلیاردر کریم انصاری فرد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی و عکس های سوفیا کالولی نامزد یونانی و میلیاردر کریم انصاری فرد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

کریم انصاری فرد؛ مهاجم ملی پوش تیم المپیاکوس یونان که در این فصل برای باشگاهش فوق العاده ظاهر شده، به تازگی با دختری یونانی آشنا شده است. طبق آنچه رسانه های یونانی منتشر کرده اند این دختر الکساندر سوفیا کالولیس  نام دارد. سوفیا کالولی، اصلیتی یونانی_آمریکایی دارد و مدیر شرکت imeq-center است.

ای شرکت برعکس آنچه در رسانه های ایرانی مطرح می شود، شرکتی در زمینه حمل و نقل دریایی نیست بلکه مرکزی است دارای نوآوری اطلاعات هوش هیجانی دریایی.  imeq-center یک مرکز تحقیقاتی در زمینه بهداشت روانی است که سلامت روان و آگاهی در دریا را ارتقا می بخشد و در عین حال یکپارچه سازی مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت حمل و نقل را برعهده دارد.

در اطلاعات این شرکت آمده است: « مرکز تحقیقات اجتماعی، روانشناسان آموزشی، روانشناسان بالینی که روانپزشکان را برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها به نفع ارائه استراتژی های کیفیت بالا، تکنیک ها و آموزش به صنعت دریایی انتخاب کرده است. تمرکز ما در زمینه جلوگیری از وقوع حادثه، ایمنی، مسائل مربوط به سلامت روان، کاهش هزینه ها و کنترل و مدیریت ریسک ها است.»

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی و عکس های سوفیا کالولی نامزد یونانی و میلیاردر کریم انصاری فرد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا