چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل عسل مردی بازیگر نقش مژگان (مو مو ) در سریال بچه مهندس + عکس

مجله اینترنتی کولاک: عسل مردی در فصل دوم سریال بچه مهندس در نقش نوجوانی مژگان (مو مو) به ایفای نقش پرداخته است.

 

عسل مردی. مژگان در سریال بچه مهندس

عسل مردی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۳ در فیلم وروجک‌ها به کارگردانی فرزاد اژدری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال همسایه‌ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای عسل مردی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، مهدی احمدی و طوفان مهردادیان را تجربه کرد.

عسل مردی

عسل مردی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم عسل مردی در این سال، بازیگری در سریال همسایه‌ها به کارگردانی مهران غفوریان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی عسل مردی بازی در سریال همسایه‌ها بوده است. عسل مردی سال ۱۳۹۵ سریال همسایه‌ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران غفوریان همکاری داشته است. عسل مردی توانست با بازی در سریال همسایه‌ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران غفوریان، شیرین صفری، سید جواد رضویان و سیروس گرجستانی بر تجارب او افزود.
یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی عسل مردی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است./منظوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا