چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل مینا وحید بازیگر نقش جواهر در سریال «بانوی عمارت» + عکس

مجله اینترنتی کولاک: مینا وحید متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در شهر رشت می باشد وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

 

شهرت او در سینما با فیلمدوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده‌است. دیگر نقش‌های مینا وحید در فیلم‌هایی مثل کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) و هایلایت شکل گرفت.

 

 

مینا وحید یکی از چهره های جوان سینما و تلویزیون است که با بازی در فیلم دوران عاشقی در کنار شهاب حسینی و لیلا حاتمی به شهرت رسید و بعد از آن در چندین فیلم و سریال جلوی دوربین رفت.

بازی در سریال هایی چون شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ، دختران حوا ، شهرزاد از او چهره شناخته شده تری بین مردم ساخت و بازی در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت چهره جدیدی از او را در بین طرفدارانش نمایان کرد.

 

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ، سریال جدیدی در شبکه سه سیما است که که پخش آن حدود یک هفته ای است که آغاز شده است. در سریال بانوی عمارت بازیگران جدیدی جلوی دوربین رفتند و در کنار چهره های قدیمی و با سابقه به ایفای نقش پرداختند.

مینا وحید با نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت روایتگر داستانی از دوران قاجار است و مینا وحید در این سریال ایفاگر نقش جواهر است . مینا وحید در این سریال با تیپی متفاوت ایفاگر این نقش شد و به عنوان خدمتکار پانته آ پناهی ها جلوی دوربین رفت.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا