چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی یوسف چیم بازیگر ترکیه ای فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان»

مجله اینترنتی کولاک: یوسف چیـم بازیگر ترکیه ای دارای قد (yusuf çim ) ۱.۸۸متر و ۷۹ کیلو می باشد . رنگ چشمای یوسف چیـم (yusuf çim ) قهوه ای است که در سال ۱۹۹۱/۰۹/۲۶ در شهر استانبول به دنیا آمد .

 

 

یوسف چیـم در دانشگاه رشته رادیو و تلویزیون خوانده است.
یوسف چیـم (yusuf çim ) در سال ۲۰۱۱ در مسابقه best model of turkey نفر دوم شد . اولین حضور وی در مقابل دوربین، در سال ۲۰۱۴ حضور در نقش کمیسر مصطفی، سریال ezra بود که از شبکه شو تی وی پخش شد و وی با این سریال پا بدنیای بازیگری گذاشت.

 

 

او دستی هم در خوانندگی دارد و در سال ۲۰۱۳ در آلبوم EP تراک (Olsun Bi Kere) را خوانده است.

یوسف چیـم (yusuf çim ) در سال ۲۰۱۵ ، در سریال بوی توت فرنگی (çilek koküsü) و در نقش بوراک در کنار دمت اوزدمیر بازیگر نقش آصلی حضور داشت و بعد از آن در سریالهای طوفان درونم içimdeki firtina و خانم روستایی hanim koylu نقش افرینی کرده است . آخرین حضور او در تلویزیون سریال عاشق چیکارا که نمیکنه seven ne yapmaz که از شبکه آ تی وی پخش شد می باشد که در این سریال در نقش اوزان حضور داشت.

این بازیگر در سال ۲۰۱۸ در یک فیلم مشترک ایرانی – ترکیه ای به اسم برایم یک ترانه عاشقانه بخوان در کنار بازیگران ترک و ایرانی مثل پژمان بازغی و افسانه پاکرو بازی کرده است. کارگردانی این فیلم را مهرداد غفارزاده بر عهده دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا