سلامت

تاثیر شگفت انگیز موز در رشد و تقویت مو

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تاثیر شگفت انگیز موز در رشد و تقویت مو

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

عمر موهای سر و موهای بدن به عوامل داخلی و محیطی متنوعی بستگی دارد؛ با این حال تمام موهای بدن، سه فاز استراحت، مرحله ریختن مو(تلوژن) و فاز آناژن (رشد) را پشت سر می‌گذارند. پس شما نباید نگران ریزش طبیعی موهای سر، ابرو یا مژه‌هایتان باشید. اما در صورتی که مبتلا به ریزش‌های غیرعادی هستید، باید ابتدا از درمان‌های طبیعی خانگی و سپس درمان‌های تکمیلی کمک بگیرید. موز یکی از میوه‌های طبیعی است که می‌تواند در فاز آناژن رشد موهای شما را به صورت طبیعی سرعت بدهد.

موز

استفاده از موز در مراقبت از مو

تعداد زیادی از محصولات شیمیایی موجود در بازار که مدعی تاثیر بر رشد موها هستند، از ترکیبات موز بهره گرفته‌اند؛ حتی بسیاری از محصولات مراقبت زیبایی پوست هم از خواص موز در ترکیب‌هایشان بهره گرفته‌اند. اما چرا از موز، به طور طبیعی استفاده نکنیم؟
متخصصان پوست و مو اعتقاد دارند که خواص مرطوب کننده‌ای که در این میوه یافت شده است می‌تواند به نرم کردن موها و قوی کردن ساختار آن‌ها کمک کند.
بسیاری از افرادی که از موز در ماسک‌های خانگی برای موهایشان استفاده کرده‌اند هم از این ویژگی نرم‌کنندگی موها ابراز خرسندی می‌کنند.
همین ویژگی نرم شدن موها و پوست سر به خروج راحت‌تر موها از پوست کمک می‌کند. باعث می‌شود که برس و شانه به خوبی پوست سر را ماساژ دهد و در نتیجه جریان خون در پوست سر تقویت شود. این ویژگی موز، به رشد موهای سالم کمک می‌کند./دارچین

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تاثیر شگفت انگیز موز در رشد و تقویت مو

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا