سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش سریال آهوی من مارال از شبکه خانگی | آهوی من مارال کی پخش می شود؟

آهوی من مارال کی پخش می شود؟ زمان پخش سریال آهوی من مارال از شبکه خانگی همچنین جدیدترین خبرها از پخش این سریال به کارگردانی مهرداد غفارزاده. پیش تولید پروژه نمایش خانگی «آهوی من مارال» پس از شروع دوباره ساخت تولیدات سینمایی، آغاز می شود.

پخش سریال آهوی من مارال
پخش سریال آهوی من مارال

با ادامه پیش تولید «آهوی من مارال» انتخاب بازیگران این مجموعه در حال انجام است و بزودی اسامی آن ها اعلام خواهد شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده بهمن ماه امسال اولین قسمت های آن برای مخاطبان عرضه می شود.

سعید خندق آبادی به عنوان سرمایه گذار در کنار تهیه کنندکی، به این پروژه اضافه شده است. تا کنون ۱۵ قسمت از فیلمنامه «آهوی من مارال» نوشته شده و آماده تولید است و نگارش مابقی قسمت های آن‌ توسط گروه نویسنده ادامه دارد.

سریال «آهوی من مارال» که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود ، فصل اول پانزده قسمت و فصل دوم در بیست و پنج قسمت خواهد بود.

برخی عوامل این پروژه عبارتند از : کارگردان : مهرداد غفارزاده، تهیه کننده : بهروز خوش رزم ، مشاور پروژه و ناظر کیفی : سعید شریعتی ،  مشاوره فیلمنامه : فریدون عموزاده خلیلی ،  ایده و طرح سریال : مهرداد غفارزاده، اعضای نویسندگان : پریسا شمس ، معصومه یزدانی ، ابراهیم قربانپور ، مشاور رسانه ای : اشکان منصوری . نوازنده : آیدین علیانسب.
موضوع این سریال به عشق ناصر الدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن ، می پردازد همچنین داستان هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و …
بخشی هایی از سریال در استانبول قدیم می گذرد و از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه نیز استفاده خواهد شد و در این زمینه مذاکراتی انجام شده است .

این کارگردان اظهار داشت: فیلمبرداری بخشی از قسمت اول این سریال در ترکیه است که مذاکراتی با عوامل و بازیگران آن انجام شده و از دکور‌های آن جا نیز استفاده می‌کنیم.

غفارزاده درباره بخش نویسندگی اثر بیان کرد: تیم نویسنده شامل سه نفر است که در بخش‌های نگارش ساختار، روایت و شخصیت‌ها و دیالوگ نویسی فیلمنامه فعالیت دارند. یک بخش تحقیقی دوماهه نیز سپری شده و از آنجایی که اولین اثر تاریخی من محسوب می‌شود از کارگردان‌های فعال و صاحب نام این حوزه مشورت و کمک گرفته خواهد شد.

وی افزود: به محض آماده شدن نگارش چند قسمت ابتدایی و گرفتن مجوز‌های مربوط و لازم، تولید آغاز می‌شود و با برنامه ریزی که انجام دادم امیدوارم پس از ساخته شدن پروژه سینمایی مشترک با اروپا و یک کشور دیگر، بتوانم ساخت «آهوی من مارال» را آغاز کنم.

غفارزاده گفت: پیش‌تر بنا بود این سریال در سال گذشته به تولید و ساخت برسد، اما با توجه به ساخت فیلم «ترانه عاشقانه برایم بخوان» به تعویق افتاد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا