اخبار داغ

ترکیب پرسپولیس مقابل پدیده در هفته شانزدهم لیگ برتر (چهارشنبه ۱۷ بهمن)

مجله اینترنتی کولاک: پرسپولیس بعد از برد مقابل سپیدرود رشت در جام حذفی، امروز و در چارچوب بازیهای لیگ برتر یکی از حساس ترین بازی های خود را مقابل پدیده مشهد برگزار می کند.

 

در این مسابقه ملی‌پوشان پرسپولیس در اختیار کادرفنی خواهند بود و مشکلی برای بازی کردن نخواهند داشت و تنها مهدی ترابی نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. این بازیکن از حضور در این مسابقه محروم است و برای انجام اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس باید یک هفته دیگر صبر کند.

در این مسابقه علیرضا بیرانوند پس از غیبت مقابل سپیدرود به قفس توری پرسپولیس بازخواهد گشت و در درون دروازه قرار خواهد گرفت.

ترکیب خط دفاعی این تیم دستخوش تغییرات نخواهد شد و همان چهار بازیکنی که مقابل سپیدرود در خط دفاعی بودند در این مسابقه هم فیکس خواهند بود. سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و شایان مصلح ترکیب خط دفاعی پرسپولیس در این جدال حساس خواهد بود.

کمال کامیابی‌نیا پس از گذراندن محرومیت یک‌جلسه‌ای مقابل سپیدرود در این دیدار به ترکیب اصلی پرسپولیس برخواهد گشت.

احمدنوراللهی پس از بازگشت کمال کامیابی‌نیا به ترکیب، در این مسابقه به عنوان وینگر راست فعالیت خواهد کرد و سیامک نعمتی نیز به عنوان هافبک چپ انجام وظیفه خواهد کرد. سروش رفیعی نیز هافبک طراح و نفوذی پرسپولیس در این دیدار خواهد بود. بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس که بازگشتش به تمرینات با تاخیر همراه بوده فعلا مورد غضب برنکو خواهد بود و جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

در خط حمله نیز علی علیپور و امیدعالیشاه بازی خواهند کرد. ماریو بودیمیر هنوز به آمادگی صدرصد برای حضور در ترکیب اصلی نرسیده و مهدی شریفی نیز در این مسابقه نیمکت نشین خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا