سلامت

جنسیت یک بچه را با نگاه به صورتش چگونه تشخیص دهیم؟

مجله اینترنتی کولاک: بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند؛ جالب است بدانید با روش‌هایی مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که یکی از آنها تست روانشناسی است.

تشخیص دادن جنسیت یک بچه تنها با نگاه کردن به صورت او کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است؛ دانشمندان بر این باورند که حتی قوی‌ترین افراد در این زمینه نیز تنها در ۶۰ درصد موارد جواب درست می‌دهند، در ادامه این مطلب یک تست روانشناسی را قرار داده‌ایم که بر مبنای آن باید از بین ۴ کودک که در تصاویر آمده، تنها از روی ظاهر صورت آنها تشخیص دهید که کدام یک دختر است، با انجام این تست روانشناسی تعدادی از ویژگی‌های شخصیتی خود را در ادامه مطلب و با توجه به تشخیصتان دریافت خواهید کرد.

 

 

با این تست روانشناسی در ادامه متن همراه باشید.

 

 

۱- گونه‌های تپل

 

 

اگر کودک شماره یک را به عنوان تنها جنسیت دختر در این تصاویر انتخاب کنید می‌توان شما را شخصیتی معقول و منطقی دانست که به اصول خود در همه چیز ایمان دارد و با توجه به همین اصول عمل خواهد کرد.

شما ابتدا تحلیل می‌کنید و سپس دست به تصمیم گیری می‌زنید، همیشه نهایت تلاش خود را می‌کنید که به تنها جواب ممکن مسئله دست پیدا کنید و همزمان سعی می‌کنید که به احساسات دیگران صدمه‌ای وارد نکنید، شما ترجیح می‌دهید که از درگیری و مناقشه دوری کنید و معمولاً علایق و منافع دیگران را در اولویت قرار می‌دهید؛ هر چند گاهی وقت‌ها این افراد شایستگی صرف کردن این همه وقت و تلاش از جانب شما را ندارند.

شما همیشه سعی دارید بی‌طرفانه قضاوت کنید و هنگامی که دست به تصمیم گیری می‌زنید تنها بر روی عقل و منطقتان حساب خواهید کرد، بهتر است دیگر وقت خود را صرف توجه بیش از حد به دیگران نکنید و بر روی زندگی خود و آنچه که برای خودتان اتفاق می‌افتد تمرکز داشته باشید، شادی و خوشحالی را به تعویق نیندازید، همین امروز شاد باشید!

 

 

۲- خرگوش مهربان

 

اگر گزینه دوم را به عنوان تنها دختر این مجموعه انتخاب کرده‌اید باید بدانید که ذهن خلاقی دارید؛ ذهن شما سرشار از ایده‌های خلاقانه است که همیشه نتایج جالبی را در پی دارد.

شما به فعال بودن اهمیت داده و چالش‌های جدید را مشتاقانه می‌پذیرید، شما هیچگاه فرصت‌ها برای یادگیری چیز‌های تازه را از دست نخواهید داد؛ از تغییرات هیچ هراسی ندارید، زیرا بر این باورید که همه تغییرات در راه بهتر شدن خواهد بود.

شما هر روز از زندگیتان را طوری زندگی می‌کنید که انگار روز آخر زندگی شماست، اما به نظر می‌رسد که در درون یک حباب زندگی می‌کنید.

افراد بسیاری دوست دارند به شما نزدیک شوند، اما شما هیچگاه اجازه نزدیک شدن به آنها نمی‌دهید.
یاد بگیرید چطور با ناامیدی مقابله کنید. بله! همیشه کسانی هستند که به دلایل خودخواهانه می‌خواهند با شما باشند، اما این موضوع نباید باعث شود کسانی را نادیده بگیرید که واقعاً دوست دارند در کنار شما بوده و شما را بهتر بشناسند. دست کم به آنها شانس این کار را بدهید و خیلی زود متوجه خواهید شد که به آن شخص خاص در زندگی نیاز خواهید داشت یا خیر؛ و به شما تبریک می‌گوییم، زیرا انتخابی که کرده‌اید واقعاً یک دختر است.

۳- خوشکل بامزه

اگر فکر می‌کنید کودک شماره ۳ دختر است به احتمال فراوان شما شخصی بسیار اجتماعی هستید. کاریزما و جذبه به شما کمک می‌کند که با همه رابطه خوبی داشته باشید، اما گنج واقعی شما وقتی است که با دوستانتان می‌گذرانید. عاشق ماجراجویی و آدرنالینی هستید که این ماجراجویی‌ها در رگ‌های شما جاری می‌سازند. گاهی اوقات بدون فکر عمل می‌کنید، اما این موضوع شاید به این دلیل است که گاهی فکر می‌کنید بزرگ‌ترین ریسک همان ریسک نکردن است.

اگر چه این موضوع می‌تواند درست باشد و زندگی پر از ریسک است، اما دفعه بعدی که ریسک می‌کنید در مورد عواقب آن نیز فکر کنید. به یاد داشته باشید که در اطراف شما انسان‌های فوق العاده‌ای وجود دارند و بسیاری از آنها نه تنها سپاسگزار و تحسین گر شما هستند بلکه با تمام وجودشان شما را دوست دارند؛ از این رو دفعه بعدی که یکی از تصمیمات بدون تفکرتان را انجام می‌دهید به یاد داشته باشید که این تصمیم گیری ممکن است به کسانی آسیب بزند که از ته قلب به شما اهمیت داده و برایشان عزیز هستید.

۴- صورت فرشته

 

اگر کودک شماره ۴ را به عنوان دختر این مجموعه انتخاب کرده‌اید باید بدانید که قلب بزرگ و عزت نفس بالایی دارید. شما فکر می‌کنید که همیشه در مورد همه چیز درست فکر می‌کنید و تنها راه درست برای انجام کار‌ها همان راهی است که شما می‌گویید و بقیه راه‌ها به بیراهه می‌روند. شخصیت قوی دارید و خیلی زود با شرایط سخت اطرافتان منطبق خواهید شد به همین دلیل همیشه می‌توانید نقش محوری و رهبری داشته باشید.

نکته مثبت در مورد شما این است که پر از خلاقیت و ایده‌های نوآورانه هستید از این رو هر گاه رهبری یک گروه را بر عهده می‌گیرید به یاد داشته باشید که عقاید و نظرات دیگران را نیز در تصمیم گیری هایتان دخیل کنید، زیرا ممکن است همیشه نظر و تصمیم شما بهترین نباشد. اگر می‌خواهید انسان‌های خوب و مهربان را در زندگی خود نگه دارید باید یاد بگیرید که گوش دهنده خوبی باشید. افرادی که در اطراف شما هستند نیز دوست دارند که احساس باارزش بودن کرده و قدر آنها دانسته شود. علاوه بر این توانایی در اذعان کردن به تلاش‌های دیگران نیز از شما رهبر بهتری خواهد ساخت./ باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا