چهره هاسلبریتی ایرانی

تصمیم عجیب یعقوب کریمی بعد از ازدواج با نیکی محرابی

 

چند روز قبل خبر از ازدواج یعقوب کریمی؛ بازیکن تیم استقلال تهران و نیکی محرابی؛ بازیگر، دادیم. بعد از این خبر بسیاری کنجکاو شدند تا در خصوص این زوج بیشتر بدانند.

جدیدترین خبر در مورد این زوج تصمیم یعقوب کریمی مبنی بر جدایی از تیم استقلال است! خبری که شاید خیلی ها فکر نمی کردند رخ دهد چرا که این بازیکن به تازگی به تیم پیوسته بود و ظاهرا هم سرمربی آلمانی استقلال از وی رضایت داشت. اما یعقوب کریمی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود خبر از جدایی داد.

البته بر خلاف آنچه در ظاهر دیده می شد، نظر وینفرد شفر در خداحافظی یعقوب کریمی تاثیر زیادی داشته است. از قرار معلوم سرمربی آلمانی جلسه ای را با این بازیکن برگزار می کند و به او می گوید که کار سختی در استقلال خواهد داشت و احتمال بازی کردن او بسیار کم است. شفر به یعقوب توصیه کرده است تا برای دور نشدن از آمادگی نیم فصل از استقلال جدا شده و در تیم دیگری بازی کند.

بدین ترتیب اولین شوک بعد از ازدواج به یعقوب کریمی وارد شد! او تصمیم سختی برای ادامه فوتبالش باید بگیرد چرا که با توجه به فعالیت همسرش؛ نیکی محرابی در تهران، باید از بین تیم های تهرانی برای خودش مشتری دست و پا کند.

عکس دونفره یعقوب کریمی و نیکی محرابی
عکس دونفره یعقوب کریمی و نیکی محرابی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا