تعبیر خوابسرگرمی

تعبیر خواب رابطه جنسی چیست؟ دیدن رابطه جنسی با محارم در خواب چه تعبیری دارد ؟

مجله اینترنتی کولاک: تعبیر خواب رابطه جنسی از دیدگاه  ابن سیرین ، منوچهر مطیعی و یوسف نبی …. با ما همراه باشید

تعبیر خواب رابطه جنسی

تعبیر خواب رابطه جنسی

معبرین غربی گویند:

در بسیاری از موارد دیدن خواب‌های روابط جنسی و زناشویی تعبیری واقعی به همراه نخواهند داشت. از نقطه نظر روانشناسی خواب‌هایی که در مورد روابط جنسی دیده می‌شوند سمبل و نماد ترکیب جنبه‌های متضاد خود شما باهم است.(شما نیاز دارید که از شخصیت خود دور شده و به شخصیتی که مورد نظر دیگران است نزدیک شوید). شما تمایل دارید که در زندگی بیداری، ویژگی‌هایی که از شریک جنسیتان را در رویا می‌بینید را درون خودتان احساس کنید.
دیدن رابطه جنسی با کسی که ممکن است همسرتان یا شخص مهم دیگری و یا کسی که از بودن با آن لذت می‌برید ممکن است در آینده تحقق یابد.
خواب‌های روابط جنسی ممکن است نشان دهنده این باشند که شما با شرایطی جدید حضور پیدا کرده و پایان رابطه خود را می‌پذیرید.
اگر در خواب رابطه جنسی خود را نا تمام گذاشتید بیانگر نارضایتی از روابط جنسی خود در بیداری است و یا عدم توانایی در بیان خود و ارتباط با شریک جنسیتان در بیداری است.

اچ میلر مى‌گوید: روابط زناشویى در خواب، بیانگر دلبستگى به جنس مخالف است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: رابطه جنسی در خواب تحصیل فراغت و کسب آسودگی است و این بستگی دارد به موقعیت و شرایطی که در بیداری دارا می‌باشید. اگر غمگین هستید از غم فارغ می‌شوید و اگر بدهی دارید ادای دین می‌کنید، اگر غصه مسافر دور افتاده را دارید از او خبر می‌رسد و خوشحالتان می‌کند و بالاخره اگر قهر هستید آشتی می‌کنید. خواب رابطه جنسی می‌تواند در مرحله نخست یک خواب شیطانی باشد که در چنین صورتی فاقد تعبیر است چون کلیه خواب‌های شیطانی تعبیر ندارند. چنانچه دیدن رابطه در خواب به اهتلام منتهی شود یک خواب شیطانی مطلق است و بدون تعبیر و چنانچه به اهتلام نپیوندد صرفاً از غم است و لاغیر.

حضرت دانیال گوید: رابطه جنسی در خواب روا شدن حاجت است، خاصه چون بیند که منی از وی خارج شد. اگر کسی بیند با کسی ارتباط نمود، دلیل است از آن کس نیکی بیند و حاجت او روا شود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: در خواب جماع کردن که از آن غسل واجب شود تاویلش نباشد.

تعبیر خواب رابطه جنسی با غریبه

معبرین غربی گویند: داشتن رابطه جنسی با فرد غریبه ممکن است نشان دهنده تغییرات در خود شود و شما به فرد جدیدی تبدیل شوید.
رابطه جنسی  با فرد غریبه همچنین نشان می‌دهد که شما برای پذیرفتن فرصت‌های جدید و تغییرات آماده هستید.

تعبیر خواب رابطه جنسی محافظت نشده

معبرین غربی گویند: خواب رابطه جنسی محافظت نشده سمبل و نماد ترس از حاملگی و بچه دار شدن می‌باشد این خواب نشان دهنده زندگی نا امن و همراه با تهدید در بیداری است.

تعبیر خواب دیدن فیلم مستهجن

معبرین غربی گویند: اگر در خواب خود را در حال مشاهده کردن فیلم‌های مستهجن دیدید نشان دهنده این است که شما ممکن است احساس نا امنی در روابط جنسی خود می‌کنید. البته دیدن فیلم‌های مستهجن در خواب می‌تواند سمبل خستگی و یا نیاز به محرکی در زندگی واقعی فرد باشد.

تعبیر خواب همجنس بازی

معبرین غربی گویند: اگر در خواب خود را در رابطه با شخصی هم جنس خود دیدید این به این معنی نیست که شما همجنس باز و یا علاقه به هم جنس بازی دارید این به این معنی است که شما دوست داشتن را یاد می‌گیرید و خود را می‌پذیرید.

تعبیر خواب روابط جنسی حیوانات

برایت مى‌گوید: دیدن روابط جنسى حیوانات، بیانگر خوش‌شانسى است./ مجله ستاره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا