سرگرمی

تمهیدات مرا چه کسی جابه‌جا کرد؟+طنز

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تمهیدات مرا چه کسی جابه‌جا کرد؟+طنز

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سرگرمی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رضایتنامه

حسن غلامعلی‌فرد

در خبرها خواندم که آقای مطهری فرموده: «تحریم‌های آمریکا دیگر تأثیر قبل را در ایران نخواهند داشت» خواستم رضایت خودم را از این پیشگویی جناب آقای مطهری اعلام کنم و بگویم حق با ایشان است چون اگر قرار بود همه چیز مثل قبل شود، دلار سه هزار و پانصد تومان می‌شد، پس نتیجه می‌گیریم تحریم‌ها تأثیرهای قبل را نداشته باشند و به جایش تأثیرهای جدید و تازه‌تر با خودشان بیاورند که قشنگ بتوانند ما مردم آسیب‌پذیر و آسیب‌دوست را مورد عنایت خود قرار دهند. با تشکر، آسیب‌دوست هستم از سر آسیاب.

باخبر شدم که آقای لاریجانی گفته‌اند: «تمهیداتی براساس رفتارهای آمریکا اتخاذ شده است» من ضمن ابراز رضایت از دوراندیشی و تمهیداتی که مسئولان عزیزمان اتخاذ کرده‌اند خواستم بگویم که یکی از بهترین تمهیدات همین گران و گران‌تر شدن دلار است. یعنی باید آنقدر دلار گران شود که دیگر هیچ‌کس دلار نخرد و دلار آمریکا در بازار بی‌مشتری بماند و همین بی‌مشتری ماندن دلار سبب شود تا آمریکا ورشکسته شود! خیلی ممنون. دکتر مقتصد هستم. دکترای اقتصاد از موضع لوور ایتالیا!

 

شنیده‌ام که رئیس سازمان پزشکی قانونی فرموده: «قصور پزشکی در بیش از دو هزار و هفتصد پرونده محرز شده» من واقعاً از رئیس سازمان پزشکی قانونی راضی هستم که همین تعداد اندک و ناچیز مرگ بر اثر قصور پزشکی را برای مردم روشن کرده‌اند و سبب شده‌اند تا مردم با دلگرمی بیشتری به مراکز درمانی مراجعه کنند. واقعاً دو هزار و هفتصد تا قصور که چیزی نیست. بالاخره آدمیزاد جایزالخطاست. من ضمن تقدیر از جامعه پزشکی از همه پزشکان خواهش می‌کنم با قدرت به کارشان و قصورشان ادامه دهند چون گاهی مرگ تنها راهیه که آدم داره! والا. با سپاس. کیارستمی هستم از باغ گیلاس.

 

من هم می‌خواستم از آقای لاریجانی تشکر کنم که فرموده‌اند یک سری تمهیدات براساس رفتارهای آمریکا اندیشیده شده. من خودم دکترای تمهیداندیشی دارم و توانسته‌ام متناسب با رفتارهای آمریکا یک‌سری رفتارهای مناسب و کوبنده را اختراع کنم. من توانسته‌ام با بهره‌گیری از پیچیده‌ترین الگوهای رفتاری یک‌سری واکنش‌های دندان‌شکن و مناسب را به نام خودم ثبت کنم و تمهیداتی نظیر فینگیلی آمریکا و جینگیلی ترامپ را اندیشیده‌ام که بسیار راهگشا هستند. همچنین در حال حاضر روی تمهید شامبوسگومبولی آمریکا دارم کار می‌کنم و امیدوارم با همه پیچیدگی‌هایش خوب از آب دربیاید. البته به شرط اینکه اون چند میلیارد وام بلاعوضی را که برای این نوآوری‌ها لازم است، باز هم به ما بدهند! با تشکر، پرورش هستم از دامپروری. / خط خطی

 

این پست توسط بخش سرگرمی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تمهیدات مرا چه کسی جابه‌جا کرد؟+طنز

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا