اخبار داغ

تهدید به شکایت باشگاه اسپانیایی دردسر جدید سامان قدوس؛ مقصد هوئسکا یا رن؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تهدید به شکایت باشگاه اسپانیایی دردسر جدید سامان قدوس؛ مقصد هوئسکا یا رن؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سامان قدوس؛ ملی پوش تیم استرشوند سوئد در فصل جدید دیگر در این تیم بازی نخواهد کرد. او مشتریانی از لالیگا و لوشامپیونه دارد و تمایل خود را برای خروج از این تیم سوئدی اعلام کرده است. اما کشدار شودن مذاکرات و توافقات اولیه با چند باشگاه (به خصوص باشگاه هوئسکا اسپانیا) به نظر می رسد برای سامان تبدیل به دردسر بزرگی تبدیل شده است.

پیش از این اعلام شد که سامان قدوس، مهاجم باشگاه اوسترشوند سوئد در آستانه پیوستن به باشگاه هوئسکا اسپانیا قرار دارد ولی در نهایت باشگاه سوئدی و خود بازیکن این مسئله را تکذیب کردند.

سایت expressdelivery.se سوئد گزارش داده است که باشگاه هوئسکا اعلام کرده که قرارداد معتبری با قدوس دارد و بابت به هم خوردن این انتقال، به فیفا شکایت خواهد کرد.

پیش از این قدوس اعلام کرده بود که برای بستن قرارداد به اسپانیا نرفته و فقط برای بازدید از امکانات باشگاه اسپانیایی به این کشور سفر کرده است که این صحبت ها با ادعای باشگاه هوئسکا در تناقض است.

مشخص نیست آینده مهاجم تیم ملی ایران چگونه خواهد بود و این در حالی است که به تازگی اخباری مبنی بر توافقات نهایی این بازیکن با باشگاه رن فرانسه شنیده شده است!

دانیل کیندبرخ؛ رئیس باشگاه اوسترشوند، روز یکشنبه (۲۱ مرداد) در گفتگو با یک رسانه سوئدی گفته بود: «ما پیشنهاد باشگاه رن فرانسه را برای انتقال سامان قدوس پذیرفتیم. این اتفاق یک ساعت پیش از بازی امروز رخ داد و الان قدوس مجاز است به فرانسه برود و البته صحبت کوتاهی با آنها داشته است. ما مشکلی نیز برای حفظ سامان قدوس نداریم.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تهدید به شکایت باشگاه اسپانیایی دردسر جدید سامان قدوس؛ مقصد هوئسکا یا رن؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا