سبک زندگی

تونیک ها و مانتوهای گل گلی مناسب تابستان ۹۹ + عکس

تونیک ها و مانتوهای گل گلی مناسب تابستان ۹۹ به همراه عکس مانتوهای خنک و تونیک ویژه فصل گرما همچنین اطلاعاتی از این لباس های در همین مطلب. همیشه و مداوم از گذشته های دور تا به حال داشتن یک استایل و تیپ زیبا و گل گلی از ویژگی آدم های رنگی هست. اینکار ظاهر خوب و شادی بهمون میده و باعث اعتماد به نفس بیشتری میشه. امروز براتون یک مجموعه عکس از تونیک ها و مانتوهای گل گلی آوردیم که از لباس های سنتی پاکستانی ایده گرفتن و برای داشتن یک تیپ تابستونی خیلی مناسب هستن.

مانتوهای گل گلی مناسب تابستان ۹۹
مانتوهای گل گلی مناسب تابستان ۹۹

لباس تونیک به نوعی بلوز یا تی شرت بلند گفته می‌شود معمولا تا زیر خط باسن و میان ران امتداد دارد. تونیک می‌تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و میزان تنگی و گشادی و جنس آن نیز در برندهای مختلف متفاوت است. تونیک‌ها از قدیمی‌ترین لباس‌ها هستند که در طول تاریخ هم توسط مردان و هم زنان پوشیده می شده‌اند اما نمونه مدرن آن از دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد.

امروزه بسیاری از زنان تونیک ها را به عنوان جزء اصلی کمد لباس شان در نظر می گیرند. تونیک ها گشاد و بسیار متنوع و قابل انطباق با شرایط و لباس های مختلف هستند. بسته به آنچه که با آن ست می شوند و نحوه ای که تزئین می گردند، می توانند به عنوان لباس هایی رسمی یا غیر رسمی و راحتی مورد استفاده باشند.

لباس تونیک بلند از جمله لباس هایی است که میتوان به راحتی برای مهمانی ها ی خانگی و دور همی و عید دیدنی از ان« استفاده کرد. و در عین شیک و پیک بودن ، راحت بود و احساس راحتی و آزادی داشت ، احساس راحتی بخصوص وقتی اهمیت پیدا میکند که شما میزبان باشید .

در این صورت مجبورید به دفعات بنشینید و بلند شوید و از مهمان ها پذیرایی کنید ، در این صورت پوشیدن یک مانتو چندان راحت نخواهد بود. مگر این که یک مانتو بلند و پوشیده و آزاد انتخاب کنید ، در غیر این صورت تونیک ها به راحتی و زیبایی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. اغلب ما فکر میکنیم لباس مهمانی باید لباسی پر زرق و برق باشد تا شیک و زیبا دیده شویم در صورتی که سادگی اغلب بهترین راه شیک پوشی است.

جنس ریون از جلمه محبوب ترین جنس لباس تونیک برای دوخت و تهیه است ، چرا که جنس ریون کشی بوده و به شما آزادی خوبی در حرکت میدهد. جنس های دیگر کشی مثل کرپ کش ، ساتن کش ، استرج و … هم میتواند برای دوخت تونیک های بلند و کوتاه استفاده شود .

اما اگر قصد دارید این تونیک ها را در مجالس و مهمانی ها بپوشید سعی کنید از جنس ها خوش حالت تر و رسمی تر استفاده کنید. مثلا تونیک های نخی و شل و ول بیشتر برای پوشیدن در خانه مناسب است تا مهمانی و جشن و عید دیدنی

 

اگر شما هم جزء علاقمندان  لباس تونیک های ترک به سبک ساده و شیک و بلند هستید بهتر است. برای این که در جشن و مهمانی خیلی هم ساده و بی رنگ و رو به نظر نرسید رنگ های متفاوت تری برای دوخت این تونیک ها انتخاب کنید. و آن را با رنگ های متضاد و مکمل شال و روسری و اکسسواری مثل گردنبند های بلند روی مانتو ست کنید.

لباس تونیک های آستین بلند ترک از این جهت که دیگر نیازی به ساق دست و زیر سارافونی ندارید برای شما راحت تر است ، اما اگر از یک مدل کوتاه آستین برای تهیه تونیک خوشتان آمده است میتوانید از ساق دست های بازاری استفاده کنید ، در این صورت ست کردن شال و روسری با رنگ ساق دست گزینه شیک و زیبایی خواهد بود .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا