اخبار داغ

جانشین کیروش در تیم ملی ایران مشخص شد+”خورخه فوساتی” کیست؟

مجله اینترنتی کولاک: در حالیکه تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور دارد، هر روز اخباری از حضور کارلوس کیروش در تیم ملی کلمبیا شنیده می شود. در جدیدترین خبر گفته شده قرار است «خوخه فوساتی» جایگزین این مربی در ایران باشد!

 

سایت gol.caracoltv  کلمبیا مدعی شد که سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران از اوروگوئه می‌آید. این سایت نوشت: در حالی که انتظار می‌رود، کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده بگیرد، خورخه فوساتی اروگوئه‌ای هدایت تیم ملی ایران را بر عهده خواهد گرفت.

 

روز به روز اخبار حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا بیشتر از قبل شنیده می‌شود و در این بین باید یک مربی هم جانشین مربی پرتغالی در تیم ملی ایران شود. در این بین خورخه فوساتی اروگوئه‌ای در آستانه حضور در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی ایران است.

چند روز پیش فدراسیون فوتبال کلمبیا هرگونه ارتباط با لوئیس فیلیپه اسکولاری را رد کرد و در هفته‌های آتی قرار است کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید کلمبیا انتخاب شود.

«خورخه فوساتی» مربی ۶۶ ساله اهل اروگوئه است. او سال قبل مربیگری تیم ملی قطر را بر عهده داشت و با این تیم مقابل تیم ملی ایران شکست خورد. فوساتی همچنین مربی تیمهای همچون الریان، السد، العین امارت، الشباب عربستان، اینتر ناسیوناله، پنارول و تیم ملی اروگوئه (۲۰۰۴-۲۰۰۶) نیز بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا