اخبار داغ

جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

طی چند شبانه روز گذشته فضای مجازی با انتشار گسترده ای از اخبار مردی شیطان صفت یا نام مستعار «احمد تن تن» روبه رو شده است. مردی که اقدام به تجاوز به چند پسربچه کودک و نوجوان در شوشتر کرد و با کمک همدستانش بعد از فیلمبرداری از این صحنه ها آنها را منتشر کرد.

افکار عمومی حالا به شدت از این اقدام به خشم آمده و خواستار مجازات این مرد شیطان صفت و همدستانش است.

یک هفته پس از آنکه مقام‌های شوشتر، در استان خوزستان، تنها از بازداشت سه نفر در ارتباط با «انتشار یک فیلم مستهجن» خبر داده بودند، فرماندار این شهر روز پنج‌شنبه، ۲۴ آبان، تایید کرد که یکی از این سه نفر «عامل تجاوز به چند پسربچه» بوده است.


سید قادر موسوی در این باره توضیح داد: «در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از این موضوع این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.» او افزود: «برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.»
گفته می‌شود تعدادی از خانواده‌های قربانیان از ترس آبروی خود از شکایت در این پرونده خودداری کرده اند. البته شواهد دقیقی از این موضوع در دست نیست.
در روز‌های اخیر شایعات فراوانی در این باره منتشر شده، مثلا گفته می‌شد که پلیس خانواده‌های قربانیان را تهدید کرده که ماجرا را رسانه‌ای نکنند.
حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر در این باره توضیح داد: «چنین چیزی اصلا صحت ندارد و دادستان خانواده‌های محترم این کودکان را خواسته است، برخی شکایت خود را تحویل داده اند و برخی هم در حال تکمیل و تحویل اند تا به اعمال قانون از سوی قوه قضائیه کمک کند.»
در خبری دیگر گفته می‌شود که متهم اصلی پرونده یعنی احمد تن تن سال‌ها پیش به اتهامی دستگیر و محاکمه شده، اما به دلایل نامعلومی پس از مدتی آزاد شده است. دادگستری شوشتر در این باره توضیحی نداده، اما برخی رسانه‌ها می‌گویند ظاهرا این متهم به دلیل اینکه مشکل روانی داشته از زندان آزاد شده است!
نماینده شوشتر با اشاره به دیدارش با دو متهم دیگر پرونده گفت: «وقتی از آن ۲ پسر جوان پرسیدم که چرا فیلم‌ها را منتشر کرده‌اند، جواب دادند که متهم اصلی پرونده سراغ آن‌ها رفته و از آن‌ها خواسته که هنگام آزار و اذیت پسران نوجوان از او فیلم بگیرند و بعد از آن هم پخش کنند.
حتی از آن‌ها پرسیدم که از چه زمانی با متهم آشنا شده‌اند که جواب دادند از حدود ۶ یا ۷ ماه پیش، متهم اصلی در محله آن‌ها پرسه می‌زده و آن‌ها رفته رفته با او دوست شده‌اند؛ تا جایی که وی از آن‌ها چنین درخواستی کرده است. البته این ادعای اولیه متهمان است و باید کار‌های تخصصی و تحقیقات علمی صورت بگیرد تا مشخص شود که انگیزه آن‌ها از تهیه و انتشار فیلم‌ها چه بوده است؟»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جدیدترین خبرها از “احمد تن تن” مرد متجاوز به کودکان شوشتری در زندان+زمان مجازات

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا