تلویزیون

جدیدترین خبرها از ساخت فصل دوم سریال «بچه مهندس»

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جدیدترین خبرها از ساخت فصل دوم سریال «بچه مهندس»

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال بچه مهندش وقتی از سیما پخش شد کسی فکر نمی کرد با اقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه شود. بعد از دیده شدن این سریال، سازندگان آن تصمیم گرفتند فصل دوم بچه مهندس را بسازند.
فصل دوم سریال «بچه مهندس» که قرار است بعد از آماده شدن راهی آنتن شبکه دو سیما شود، در حال حاضر در تهران مشغول تصویربرداری است.
سعید سعدی تهیه کننده سریال «بچه مهندس» در خصوص آخرین وضعیت تصویربرداری این سریال گفت : در حال حاضر مشغول ضبط سکانس‌های فصل دوم هستیم و به زودی تصویربرداری این فصل به پایان می‌رسد و تصویربرداری فصل سوم هم بعد از آن آغاز خواهد شد.
سعدی در خصوص زمان پخش سریال افزود: هنوز زمان پخش سریال مشخص نیست.
وی در خصوص سریال «پرچین» هم ادامه داد:  در حال حاضر حدود ده قسمت از سریال نگارش شده ولی هنوز کارهای مربوط به تولید را آغاز نکرده ایم.
پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا ، صحرا اسدااللهی،فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کند.

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جدیدترین خبرها از ساخت فصل دوم سریال «بچه مهندس»

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا