سریالسریال خارجی

معرفی سریال شکارچیان Hunters + خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش

در این مطلب اطلاعاتی از داستان و بازیگران سریال شکارچیان Hunters نوشته ایم. فصل اول این سریال به زودی از طریق آمازون پخش می شود. در این مجموعه آل پاچینو بازیگر کهنه کار و مشهور هالیوودی حضور خواهد داشت. پاچینو با “شکارچیان” برای نخستین بار در طول کار حرفه‌ایش در سریال تلویزیونی بازی کرده است. وی پیشتر در مینی‌سریال‌های تلویزیونی “فرشتگان در آمریکا” و “افسانه پدرخوانده” بازی کرده بود، با این حال تاکنون در سریالی تلویزیونی نقش‌آفرینی نکرده بود.

ظاهرا تب حضور در سریال ها به بازیگران پیشکسوت هالیوودی هم سرایت کرده است!  نویسنده فیلمنامه این سریال دیوید وایل است که نویسنده سریال‌های دیگری هم بوده است. جردن پیلی از تهیه کنندگان این سریال است. این مجموعه توسط چند کارگردان ساخته خواهد شد. استودیو مانکی‌پاو پروداکشنز متعلق به جوردن پیل کارگران “برو بیرون” و سونار انترتینمنت، تهیه این سریال را که ابتدا با عنوان “شکار” معرفی شده بود، برعهده داشته‌اند.

داستان سریال

«شکارچیان» درباره گروهی از شکارچیان نازی‌های قاتل است که در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. کشف شده که شماری از افسران رده بالای نازی در میان مردم زندگی می‌کنند و قصد دارند تا رایش چهارم را در آمریکا به راه بیندازند. جونا هایدل‌باوم (با بازی لوگان لرمن) با کشته شدن ناگهانی مادربزرگش به دنبال ردپای قاتلان اوست و ناگهان با گروهی به نام «شکار» یا «هانت» روبه رو می‌شود و می‌بیند ماجرا خیلی جدی‌تر از این حرف‌هاست. آمازون ساخت سریالی ۱۰ قسمتی بر مبنای این داستان اوریجینال و غیراقتباسی را داده است.

داستان و بازیگران سریال شکارچیان
داستان و بازیگران سریال شکارچیان

بازیگران و معرفی نقش ها

پاچینو در نقش مِیر اوفرمن رییس مرموز و قدرتمند گروه شکارچیان جلوی دوربین رفته است. وی در جایی از این تیزر می‌گوید: این قتل نیست.

لوگان لرمن در نقش جونا هایدل‌باوم
گرگ آستین در نقش تراویس لیچ
تیفانی بون در نقش روکسی
لوییز اوزاوا در نقش جو تورانس
کالب امری در نقش آرتور
هنری هانتر در نقش شرمن
جریکا هینتون در نقش میلی مالون
کارول کین در نقش میندی

زمان دقیق پخش سریال

آمازون قصد دارد این سریال را در ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ ( ۲ اسفند ۹۸) پخش کند. شبکه اینترنتی آمازون از چندی پیش به صورت جدی وارد عرصه تهیه و تولید سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی شد و شکارچیان یکی از مجموعه های پرخرج این شرکت محسوب می شود.

عکس های سریال

 

داستان و بازیگران سریال شکارچیان
داستان و بازیگران سریال شکارچیان
معرفی سریال شکارچیان
معرفی سریال شکارچیان
آل پاچینو در سریال شکارچیان
آل پاچینو در سریال شکارچیان
داستان کامل و بازیگران سریال شکارچیان
داستان کامل و بازیگران سریال شکارچیان

⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا