سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبرها از سریال محکومین ۲

جدیدترین خبرها از سریال محکومین ۲ را در این مطلب بخوانید. سریال محکومین ۲ به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید انجام شده است از شبکه یک سیما پخش می شود. در این مجموعه موضوعاتی همچون مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق دستمایه اصلی ساخت سریال قرار گرفته است. فصل دوم سریال محکومین به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

جدیدترین خبرها از سریال محکومین ۲
جدیدترین خبرها از سریال محکومین ۲

بیشتر بخوانید:

گفتنی است ؛ مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی؛ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید شده است.

هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و تعداد قسمت و بازیگران آن از «محکومین ۱» بیشتر است. به طوری که در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود. موضوع محوری در «محکومین ۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص دارد و در این فصل سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی و … بازی می‌کنند.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال محکومین ۲ از شروع پخش این مجموعه تلویزیونی خبرداد که قرار است از روز جمعه ۲۷ دی‌ماه روی آنتن برود.

این تهیه‌کننده تلویزیون به این نکته اشاره کرد که با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر، ۱۴ قسمت “محکومین”۲ روی آنتن برود و ۲۱ قسمت باقیمانده در کنداکتور سال آینده قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که هر قسمت سریال “محکومین” موضوع مستقل و مجزایی دارد و شاید از این جهت، ایجاد فاصله بین قسمت‌های سریال، موجب سردرگمی مخاطب نشود. (فصل دوم سریال محکومین، ۳۵ قسمتی است.)

با شروع پخش سریال “محکومین” دوباره شاهد سریالی با اپیزودها و داستان‌های مختلفیم؛ داستان‌هایی که هم مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه را آسیب‌شناسی می‌کند و هم آدرس‌هایی برای پیدا کردن درست و غلط را به آدم‌ها می‌آموزد. این شناسنامه سریالی است که در فصل اول روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا