چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی+نحوه آشنایی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جدیدترین عکس عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی+نحوه آشنایی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خبر ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی در شبکه های اجتماعی بازتاب های گسترده ای داشت. دو بازیگری که در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی نقش های متعددی را بازی کردند و در ذهن مخاطبان یا چند اثر خاص به یاد آورده می شوند.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی در مراسم هایی که مختص بازیگران برگزار می شد یکدیگر را شناختند. این دو کار مشترکی نداشتند تا اینکه در مسابقه «۱۳ شمالی» که به صورت مجموعه ای در شبکه نمایش خانگی پخش می شود باهم مشارکت کردند.

این فیلم مسابقه بین دو گروه از بازیگران چهره مرد و زن است. این دو تیم در طی ۱۰ روز با یکدیگر رقابت داشتند و در هر روز یک دور از مسابقات برگزار می‌شد. تیم بازنده باید برای دور بعد، یک نفر را از بین خودشان حذف می‌کرد تا به همین شکل تیم‌ها به مرحله نهایی برسند.

بازی‌های طراحی شده در این مسابقه هر آیتم آن مبتنی بر فرهنگ بومی کشورمان بوده و بسیاری از آنها برگرفته از محتوای شاهنامه است و سعی شده از همان نمادها و نشانه‌های منطقه بهشهر به عنوان محل فیلمبرداری مجموعه، بهره گرفته شود.

سمانه پاکدل زاده اصفهان و متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ است. او در سال ۸۸ با حضور در مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود.البته او قبل از آن نقش های کوتاهی در برخی مجموعه ها نیز داشته است.به گفته ی خودش نیز او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام است که وی را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریالش معرفی کرده است.

هادی کاظمی متولد ۱۳۵۵ زاده شهر میانه است. وی با بازی در سریال شب های برره مشهور شد.

بازیگر بازیگر

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جدیدترین عکس عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی+نحوه آشنایی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا