چهره ها

جدیدترین عکس ها از سوگل طهماسبی+بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جدیدترین عکس ها از سوگل طهماسبی+بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سوگل طهماسبی ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ در اهواز به دنیا آمد. او بزرگ‌شده شهر اهواز است. طهماسبی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در مقطع اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان خوزستان می‌شود. شانس با سوگول طهماسبی یار بود که «کیانوش عیاری»؛ کارگردان شناخته شده سینما در این جشنواره حضور داشت تا استعداد او را کشف کند.

عیاری بازی طهماسبی را پسندید و او را برای بازی در سریال «روزگار قریب»  انتخاب کرد. این سریال که بسیار پر بیننده هم بود، نخستین تجربه حرفه‌ای طهماسبی به حساب می آمد. طهماسبی البته در دانشگاه به رشته گرافیک رو آورد و در حال حاضر فوق‌دیپلم این رشته را دارد.

دیگر سریال هایی که طهماسبی در آنها ایفای نقش کرد عبارتند از:

برادر (جواد افشار) کیمیا (جواد افشار)ستاره حیات (جواد ارشاد) بال‌های خیس (عباس رنجبر) مهرآباد (سید فرید سجادی حسینی) ساعت فراموشی (عباس رنجبر) فاصله‌ها (حسین سهیلی‌زاده) خانه بی پرنده (کاظم معصومی) مثل هیچ‌کس (عبدالحسین برزیده) زائرسرای ممتاز (حمید بهمنی) یوسف پیامبر (فرج‌الله سلحشور)

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جدیدترین عکس ها از سوگل طهماسبی+بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا