موسیقیموسیقی ایران

جزئیاتی از آلبوم جدید هومن شاهی (گامنو) خواننده سوسن خانم!+نام آلبوم و دانلود

در این مطلب از آلبوم جدید هومن شاهی نوشته ایم. هومن شاهی (گامنو)، عضو سابق گروه “بروبکس” و خواننده برنامه تلویزیونی خندوانه، خنداننده شو و سریال “گلشیفته” قصد انتشار آلبوم دارد. او درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفته است: در حیطه موسیقی با گروه برنامه‌ساز “خندوانه” همکاری و هرچند هفته یک‌بار قطعه تازه‌ای را برای این برنامه آماده می‌کنم.

آلبوم جدید هومن شاهی
آلبوم جدید هومن شاهی

او درباره حضور به‌عنوان خواننده “خندوانه” گفت: کسی که میان برنامه‌های “خندوانه” را می‌ساخت پیشنهاد همکاری دارد و به دلیل دوستی قدیمی که با همدیگر داشتیم، من قبول کردم. مثل همه کارهایی که همیشه انجام می‌دادم. فقط چون میان برنامه‌ها تصویر دارند، این کارها را روی تصویر می‌‌سازیم. برخی از کارها هم در استودیو پخش و خوانده می‌شود که آن‌ها فرقی با کارهای دیگر خودم ندارد. اصلی‌ترین دلیل همکاری همین بود که کارهای من همیشه با طنز و خنده همراه بوده است.

شاهی با اشاره به این که تصمیم دارد در آینده آلبوم رسمی‌ خود را به‌صورت مستقل منتشر کند، گفت: این آلبوم در مراحل پایانی تولید قرار دارد و شامل ۹ قطعه در سبک‌های مختلف است. فکر می‌کنم برای دریافت مجوز نیاز به یک سری تغییرات جزئی داریم. در تولید آلبوم، آهنگسازی و ترانه به عهده خودم بوده است و در بخش تنظیم از امیر مسعود صالحی کمک گرفته‌ام.

شاهی درباره همکاری با سریال “گلشیفته” و حضور پررنگ‌تر خود در حوزه بازیگری توضیح داد: حضور من در سریال “گلشیفته به پیشنهاد آقای شعیبی بود. در قسمت اول به‌عنوان مهمان حضور داشتم و از این بعد علاقه زیادی دارم در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کنم. با توجه به پیشنهادهای کار در حوزه سینما، ترجیح می‌دهم نقش‌ها را یک مقدار با تأمل بیشتر انتخاب کنم.

این هنرمند ادامه داد: چون ابتدای ورود من به سینما است، خیلی مشتاق هستم چند کار پشت سر هم را انجام دهم، البته تا جایی که فعالیت‌های موسیقایی من را تحت تأثیر قرار ندهد. در حال حاضر با اسم هنری “هومن” در سبک راک فعالیت می‌کنم و با کاراکتر “گامنو” هم که برای خودم تعریف کرده‌ام، در سبک پاپ و هیپ هاپ کار می‌کنم. با نام هومن شاهی نیز در سینما و تئاتر حضور دارم.

هومن شاهی در سریال زیر همکف نیز حضور داشت و ایفای نقش کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا