اخبار داغ

جزئیات آتش گرفتن خانه دیپیکا پادوکن سوپراستار بالیوود

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات آتش گرفتن خانه دیپیکا پادوکن سوپراستار بالیوود

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روز گذشته یکی از بزرگترین برج‌های بمبئی که دیپیکا پادوکن سوپراستار اول حال حاضر بالیوود ساکن یکی از آپارتمان‌های آن است دچار حریق شد. تقریبا ساعت حدود ۲ و ده دقیقه بعداز ظهر بود که طبقه سی و سوم این برج دچار حریق شد.

حدود ۱۶ ماشین آتش‌نشانی، ۵ تانکر آب و ۱۰۸ آمبولانس به سرعت وارد محل حادثه شدند. دو نفر از آتش‌نشان‌ها طی عملیات دچار خفگی شدند و به سرعت آنها را به بیمارستان منتقل کردند و حالا وضعیت ثابتی پیدا کرده‌اند.

لازم به ذکر است که یک منبع خبری نزدیک به دیپیکا پادوکن اعلام کرد که دیپیکا در آن ساعت خانه نبوده و سر فیلمبرداری یک برنامه تبلیغاتی بوده است. این منبع در ادامه چنین گفت: «واحد دیپیکا پادوکن دچار حریق نشده است، طبقه ۳۲ این برج آتش گرفته که آپارتمان دیپیکا بالاتر از این طبقه قرار دارد. دیپیکا در آن ساعت سر فیلمبرداری بوده و کارکنان او به سرعت آپارتمان او را تخلیه کرده‌اند.»

بازیگر فیلم “پادماوت” جند ساعت بعد از وقوع حادثه درصفحه توئیتر خود اعلام کرد که سالم و سلامت است و از کسانی که نگران او شده بودند تشکر کرد و از مردم خواست که برای آتش‌نشانان دعا کنند.

دیپیکا پادوکن در سال ۲۰۱۰ در این برج مشترکا همراه پدرش یه واحد آپارتمان خریداری کرده بود که به سند آن به نام او و پدرش ثبت شده است. همچنین گفته می‌شود که دیپیکا تا پانزده روز امکان ورود به آپارتمانش را ندارد.

دیپیکا پادوکن یکی از بهترین ستاره‌های بالیوود است که فیلم‌های موفقی همچون “پادماوت”، “رام لیلا” و “قطار چنای” را در کارنامه کاری خود دارد و شنیده می‌شود به زودی شاهد ازدواج او با رنویر سینگ خواهیم بود.

ترجمه: سمیرا فیض‌آبادی

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات آتش گرفتن خانه دیپیکا پادوکن سوپراستار بالیوود

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا