سریالسریال‌ایرانی

جزئیات ساخت سریال جدید مهران مدیری با همکاری قاسم خانی و ژوله

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات ساخت سریال جدید مهران مدیری با همکاری قاسم خانی و ژوله

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بر طبق اعلام معاونت سیما مهران مدیری علاقه‌مند به ساخت سریالی پس از دورهمی است. مدیریت سیما در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها گفته مذاکراتی با مدیری انجام شده است و متون آن در حال نگارش است. مسؤولیت این کار بر عهده سیما فیلم است و امیدواریم سریال ۹۰ قسمتی را داشته باشیم.

این خبر در حالی اعلام می شود که به تازگی عکس سلفی امیرمهدی ژوله با مهران مدیری و برادران قاسمخانی در فضای مجازی منتشر شده است. مجموعه جدید مهران مدیری، سریال طنزی است با نویسندگی پیمان و مهراب قاسمخانی و بازی احتمالی امیرمهدی ژوله. مدیری البته یار نزدیک خود سیامک انصاری را هم فراموش نکرده و در این سریال از او استفاده خواهد کرد.

عکس سلفی پرخبر را مهراب قاسمخانی هم در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است. این عکس یادآور همکاری درخشان آنها در سریال های پاورچین و شب های برره است و البته اختلافاتی که منجر به دوری آنها شد. در این میان اختلاف بین پیمان قاسمخانی و مهران مدیری از همه مشهود تر بود و در مورد مهدی ژوله و مهراب قاسمخانی گاه به یک اختلاف سلیقه و “بودن یا نبودن ” می رسیدو یا ممنوع الکاری، ممنوع التصویری و …

اختلافاتی که در برنامه دورهمی هم به نوعی شاهد آن بودیم. از آنجایی که مهراب قاسمخانی در توضیح این عکس صرفا نوشته است: “بدون شرح!” و با نوع کلام و طنازی قلم او آشنا هستیم ، بر این باور خواهیم بود که این بدون شرح ، لابد شرح مفصلی دارد!

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات ساخت سریال جدید مهران مدیری با همکاری قاسم خانی و ژوله

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا