اخبار داغ

جوابیه تند علی کریمی به رائفی پور و حمایت از مهدوی کیا

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جوابیه تند علی کریمی به رائفی پور و حمایت از مهدوی کیا

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار ویدئویی از علی اکبر رائفی پور که در آن به شدت از مهدی مهدوی کیا و کریم باقری انتقاد کرده بود واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی و البته در میان فوتبالی ها در پی داشت.

علی اکبر رائفی پور در سخنرانی مذکور, دو چهره محبوب فوتبالی را به دلیل حضور در تبلیغات به زعم او بی ربط مورد تمسخر قرار داده و از آنها به خاطر اظهار نظرهایی در خصوص مسائل سیاسی و اجتماعی انتقاد کرده بود.

البته این اظهارات از سوی اهالی فوتبال بدون پاسخ نماند و در شدیدترین این واکنش ها علی کریمی به رائفی پور اینگونه تاخت:

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جوابیه تند علی کریمی به رائفی پور و حمایت از مهدوی کیا

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۲۹ دیدگاه

  1. فرض رو بر این بگیریم مهدوی کیا در مورد سیاست اشتباه کرده که نظر داده . شایدم گناه مرتکب شده . این لیسانس حسابداری به چه حق توهین میکنه . تهمت میزنه و مسخره شون میکنه تا اطرافیانش بخندتد . این چه کاره ست . کمدینه . شومنه . استنداپ کمدی اجرا میکنه .
    باید بهش گفت ناراحتی ماست و دوغ نخور . ولی مسخره بازی در نیار .

  2. بابا راست میگن چرا پول میفرستن سوریه اینو خرج تحصیل مدرسه برا فوتبالیستا کنن
    چون یه توپ قل دادن دیگه میتونن تو سیاست دخالت کنن

  3. فوتبال و کردن یه اتفاق بزرگ و سرنوشت ساز تو دنیا که طرف سر گل زدن و نزدن یه تیم به تیم دیگه تا مرز سکته کردن می ره و به زمین و زمان فحش میده و فوتبالیست جماعت از پدر و مادر واسشون عزیزتر و به خاطر توهین بهشون غیرتی می شه و یقه پاره می کنن و آبروی کشورش رو در حد برنده شدن یه بازی فوتبال تنزل می ده و فکر می کنن با زدن گل به امریکا و شاد شدن وقت مردم ، خدمت بزرگی به کشورشون کردن.تجارتی ساختن که با هیجان زده کردن افراد و سرگرم کردن بی فایده مردم به این کار بی فایده،ازش پول های کلان در میارن و اشرافی زندگی می کنن و از قبلش یه تیکه نونم جلوی فقیر فقرا برای دکور می ندازن که باز هم ازشون تقدیر بشه و دوست داشتنی تر جلوه کنن. بعدم که سنشون می ره بالا و از فوتبال کناره گیری می کنن ، باز دست بر نمی دارن و از محبوبیت کاذبی که به دست آوردن به تبلیغ محصولات مضر سلامتی مردم رو میا رن تا باز پول پارو کنن.بعد هم که می شن عقل کل در جامعه و در مورد ریز تا درشت مسائل مختلف نظر میدن تا باز طرفدارای بیشتری پیدا کنن، این جور افراد مرض محبوب شدن دارن و این کار رو با سرگرم کردن مردم به کارای بی فایده انجام میدن.اونوقت اگه کسی بهشون بگه بالای چشمت ابروست،مثل بچه ها ناراحت میشن و بهش می گن حسود و چاپلوس و یارکشی می کنن و از هم طرفداری می کنن.جامعه ای که هنوز مردمش از این افراد طرفداری می کنن و ازشون بت می سازن هنوز رشد نکرده و به بلوغ نرسیده مثل هندوستان

  4. اقااااا اصلا اگه ما فوتبال نخوایم باید کیو ببینیممممم
    برا خودشون توپ شوت میکنن بی کار و علاف راه میرن پولای میلیاردیم میگیرن
    دم استاد گرررررم ک خوب پوزشونو زد زمین
    واقعا انقد ی فوتبالیست بی تررررربیت متاسفم برات علی کریمی ک تاحالا فقط اسمتو شنیده بودم و نمیشناختمت

  5. از ماست که بر ماست .وقتی پول بیت المال خرج توپ زدن اینها میشه یاد بچه های کار و‌مردم نیستن ولی وقتی یک هزارم همون پول خرج امنیت یا مدافعان حرم میشه ،همه یاد کشور ،اونم از نوع ساخت استادیوم میافتن .منم میگم پول کشور رو به تیم ملی فوتبال بی خاصیت ندهید و خرج هیئتهای مذهبی کنید ،خوبه ؟!

  6. سلام.
    یکم منطقی باشید آقای مهدوی کیا چون خوب فوتبال بازی میکرده حق داره بیاد درمورد امنیت ملی ما همچین نظرات سطحی عوامانه ی بده؟ این نظر ایشون اونجاش خطرناکه ک ی عده چش بسته ازش حرف شنوی دارن و میگن حتما آقا مهدی و آقای کریمی ی چیزی میفهمن ک میگن! ولی در حقیقت هیچ سواد سیاسی ندارن مردم جوونا رو ب اشتباه میندازن. استاد رائفی از شریفترین انسانهای هست ک تا ب امروز دیدم ایشون تو ۶ سال گزشته زندگی منو از این رو ب اون رو کرده ایشالله خدا در همه حال پشت پناهش باشه.
    کمی تفکر…

  7. این اقای مثلا استاد از اون چیزی که ….. .دردش انتقاده نه تبلیغ دوغ .اینو حسن عباسی فقط میفهمن بقیه لمپن تشریف دارن .حالا برید سخنان گهر بارشو گوش کنید دکتورینال بدون مرز

  8. با سلام
    استاد رائفی پور فقط در مورد روش تبلیغات نقد داشتند و توهین نکردن، در ضمن آقای کریمی در خصوص توهین به امام رضا سکوت کردند در حالیکه الان واسه دفاع از دو فوتبالیست مشهور سینه چاک میده

    1. به خدا خوشم اومد از حرفت موقع توهین به پیامبر هم کجا بودن.کاش رائفی راجع به هتک حرمت مقدسات توسط اسطوره ها هم میگفتن

  9. به جای اینکه به حال امثال علی اقا تاسف بخوری ، بخاطر امثال این اقا که دوروزه اسم استاد شنیده و زیادی پر و بال باز کرده تاسف بخور. پای راست آقا مهدوی کیا به اندازه کل این نظام برا ایران افتخار آورده. بماند که حالا دوتا پیداشدنو هرچی لایق خودشونه بهش میگن و دهنشونو بیشتر از اونچیزی که باید ، باز میکنن! البته بزرگی مهدوی کیا و آقا کریم اونقدر هست که با حرفای امثال ایشون چیزی ازش کم نشه. مردمم نباید زیاد تعجب کنن ، اخه کسی که از امثال تتلو حمایت کنه و بخاطر دوتا برگه رای به شخص محبوبش چه ها نکنه ، بعید نیست که بیاد یه روزی به اسطوره های این مرز و بوم توهین کنه!

    1. شما که استاد رو نمیشناسی خیلی بی انصافی…به حرفاش گوش بدی عاشقش میشی،
      تفکراتش، بیانش، تصوراتش، اعتقادش،زندگیش و…همشون برای من الگو هستش
      به حرفاش گوش بدی هدایت میشی
      تو گوگل سرچ کن (مصاف)…فقط همین…

      1. بله واقعا..فقط دوتا سخنرانی شو گوش کنید بعدا می فهمید اسطوره کیه..و ما از دنیا و آنچه در اون میگذره چقدر غافلیم..اونوقته که میگیم مهدوی کیا و کریمی کیلو چند!!!

      2. بدبخت ملتی که به هر چاپلوس بیسوادی که عرصه رو براش باز گذاشتند تا هر حرفی رو که لایق خودشه علیه هر کسی بزنه میگن استاد

    2. چه افتخاری؟؟؟؟
      واااااای ب حال مردمی ک توپ بازی کردن و توپ شوت کردن بشه افتخاااااااااار بزرگ براشون
      و سالیان سالیان جون دادن شهدا و مدافعان مرز و بومشون رو نبین و ی سلبریتی رو افتخار افرین ی ملت بدونن
      همه شون بمیرن انشاءالله دستشون راحت شیم
      تا اینقد پول بیت المال رو الکی خرج خوش گذرونیاشون نکنن
      حالم از همه شون ب هم میخوره

    3. درسته افتخارن اما دلیل بر لاپوشونی فوتبالیستا نمیشه.یک فوتبالیست تو پارتی گرفتن اما چون مایه افتخارن میتونن جلو مقدسات بایستن

    1. علی کریمی قبلا” با ادب تر بودن. ببین پول مفت با آدم چیکار میکنه. حالا این بی ادب ( علی کریمی ) خودشو نخود هر آشی میکنه.

  10. متاسفم برا علی کریمی با این طرز بیان ادبیش. واقعا دیدم نسبت به علی کریمی عوض شد.متاسفم برا قضاوت های احساسی ایشون. اگه سخنرنی آقای رائفی پور رو کامل گوش داده باشید متوجه میشید که منظور ایشون توهین به شخص نیست. فقط انتقاد از نحوه غلط تبلیغات رسانه ای و دخالت بی جا و بدون اطلاعا دقیق در مسائل سیاسی بوده . واقعا متاسفم برا افرادی که ما سالها عاشقشون بودیم و عاشقانه دوستشون داشتیم

    1. واقعا..چقدر بی شرمانه..بله دیگه اثرات دستمزدهای بی حساب و کتاب همین میشه دیگه که این از خود راضی ها انتظار انتقاد هم ندارند..چه طور وقتی به امام رضا توهین شد این کریمی چیزی نگفت!!!!

    2. برای مسخره کردن رائفی پور متاسف نیستید. چرا این بابا به خودش حق میده تو همه چیز اظهار نظر کنه؟ اما بقیه نباید هیچی بگن؟ کی این حق رو به ایشون داده که دو نفر رو که برای خیلی از مردم ایران محبوبند و اتفاقا از ورزشکاران خوش اخلاق و بی حاشیه هستند مسخره کنه؟

      1. ایشون پژوهشگر اجتماعی هستن و باید در مورد تمام مسائل اجتماعی روشنگری کنن، ولی اظهار نظرهای بازیکنان محبوب شما در هر زمینه ای چه دلیلی دارد جز جمع کردن طرفداران کاذب بیشتر .چرا انقدر از این میلیاردرهای پورشه سوار بت می سازید و تا بهشون حرفی بزنن سینه چاک می کنید؟آیا اونها هم اینقدر برای شما دل می سوزونن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا