چهره هاسلبریتی ایرانی

جوابیه تند مهراب قاسم خانی به روزنامه کیهان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جوابیه تند مهراب قاسم خانی به روزنامه کیهان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روزنامه کیهان درباره پستی که چند روز پیش مهراب قاسم خانی (نویسنده) در صفحه ایستاگرامش منتشر کرد، مطلب تندی نوشت و او را برای گرفتاری این روزهای مردم مقصر دانست.

مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی با اشاره به دو تیتر کیهان «انتظار مردم از برخورد با مفسدان اقتصادی؛ دو صد گفته چون نیم اعدام نیست» و «سخنگوی انصارالله خطاب به شرکت‌های بین‌المللی؛ موشک‌ها در راه است- دبی، ابوظبی و ریاض را تخلیه کنید»، در اینستاگرامش نوشته بود: این میزان قلب‌های رئوف و بی‌کینه، این همه ذهن‌های آرام و مملو از عشق و انسانیت، این مقدار روح‌های بخشنده و آکنده از صلح، اونم توی تحریریه یک نشریه، واقعا رشک برانگیزه خوش به حال دوستان و خانواده‌ها و فرزندان این عزیزان که میتونن این حجم از مهربانی و عطوفت رو از نزدیک لمس کنن.

نوشته روزنامه کیهان درباره مهراب قاسم خانی :

محراب [= مهراب] قاسم‌خانی از تیترهای کیهان درباره لزوم اعدام مفسدان اقتصادی و تهدید انصارالله یمن به مقابله به مثل با آل‌سعود و رژیم امارات ابراز ناخرسندی کرد. گل کردن عواطف این فیلم‌نامه‌نویس درباره مفسدان اقتصادی و قاتلان مردم بی‌گناه یمن، این سؤال را به ذهن متبادر می‌کند که امثال وی، طرف ملت‌ها هستند یا مفسدان زالوصفت و جنایتکاران جنگی؟! به نظر می‌رسد آقای قاسم‌خانی و نظایر وی که درباره هر موضوع- فارغ از سواد و دانش- اظهارنظر می‌کنند، به جای پرداختن به آن، ابتدا باید یک عذرخواهی بزرگ از مردم به خاطر تبدیل شدن به بازیچه‌های ستادهای انتخاباتی انجام دهند؛ آنها یا تشخیص نداشتند و مردم را فریب دادند و یا با علم، این فریب را مرتکب شدند که اکنون مردم باید با دلار ۱۰-۱۱ هزار تومانی و سکه ۴ میلیون تومانی و تورم‌های چند ده درصدی دست به گریبان باشند. اگر هم واقعا چیزی سرشان نمی‌شود، دیگر در مسائلی که قدرت تشخیص ندارند، اظهار فضل نکنند.

مهراب قاسم خانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود به متن روزنامه کیهان واکنش نشان داد و نوشت:

سلام بر مردمى ترین روزنامه تاریخ

اول از همه تشکر میکنم به خاطر مطلب انتقادى که در موردم نوشتین. براى همیشه جزو افتخاراتم به حساب میارمش فقط بخش هایى از مطلب رو متوجه نشدم که ممنون میشم راهنماییم کنید. فرموده بودید باید عذر خواهى کنم؟ دقیقاً چرا؟ چون مردم رو تشویق نکردم به نامزد مورد نظر شما راى بدن؟

یعنى اگه برعکس عمل کرده بودم، الان با بصیرت بودم و مردم داشتن با سربلندى و اقتدار توى ثروت شنا میکردن؟ شما به خاطر سینه چاک کردن براى اون پاکدستان قبلى که الان هر روز خبر اختلاس یکیشون رو میزنید عذر خواهى کردین؟ راستى چرا تا وقتى دوستتون بودن اختلاس نمیکردن؟ یهو متحول شدن؟ یا اخبار اختلاس دوستان رو پوشش نمیدید؟

نه واقعاً من چرا باید عذر بخوام؟ تا حالا خودم و فک و فامیل و دوست و آشنام مال مردم رو خوردیم که عذر بخوام؟ غیر از اینه که هر کى تا الان خورده، به سیستم وصل بوده؟ راجع به سوادم هم یه چیزایى فرموده بودین. بله متاسفانه ما غیر خودیا به بورسیه ها دسترسى نداریم. بنده همین یک صفحه اینستاگرام رو دارم که یه وقتایى بى سوادانه توش نظر میدم.

نه زندگى مردم به این صفحه بنده، نه آینده مملکت، ولى خوشحالم که بحثش رو پیش کشیدین. نظرتون چیه که با هم افرادى رو بشمریم که توى این چهل سال بدون سواد و تخصص پست هاى حساسى رو مدیریت کردن و میکنن که زندگى مردم و آینده مملکت بهشون وابسته ست؟ بشمریم با هم؟ واقعاً هنوز اعتقاد دارید من باید عذر خواهى کنم؟

راستش هنوز مونده روى دلم که خواستین عذر خواهى کنم. از بس عقده اى هستم  باید عذر خواهى کنم به خاطر راى دادن به نامزدى که خودتون تایید صلاحیتش کرده؟ اگه ایشون صلاحیت نداشتن چرا تاییدش کردن؟ به هر حال انتخاباتى بود، ما هم از اونجا که اصلاً چشم نداشتیم شما ها رو ببینیم، سمتى رو انتخاب کردیم که از شما دور تر باشه، به جاش خیلى از بزرگان هنر هم از نامزد شما حمایت کردن… این که دعوا نداره

در نهایت… امروز بیست و یکم مرداده. سى و هشت سال پیش دقیقاً توى چنین روزایى رئیس بانک مرکزى به خاطر این که دلار رو از شیش تومن و پنج زار کرده بود هفت تومن و به خاطر یه سرى وام دادن ها و غیره اعدام شد.  هنوزم راه حل هر مشکلى رو حذف فیزیکى میدونید؟

به هر حال من خودى نیستم. هیچ وقت نبودم و هیچ وقت هم نمیشم. این اختلاس ها صاف از جیب من بیرون کشیده میشن. هر جور حساب کنید، مردم من هستم، نه شما. این خشونتى که شما ترویجش میکنید هم در نهایت خودتون و اطرافیانتون رو میسوزونه، نه ما مردم رو»

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جوابیه تند مهراب قاسم خانی به روزنامه کیهان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا