موسیقیموسیقی ایران

حامد همایون کی کنسرت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

حامد همایون کی کنسرت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ، دور جدید کنسرت‌هایش در ایران را با اجرای برنامه در شهرستان نوشهر آغاز می‌کند. این خواننده که در حال حاضر برای برگزاری تور کنسرت در کشور استرالیا به سر می‌برد پس از بازگشت به ایران به نوشهر می‌رود تا اولین برنامه از دور جدید تور کنسرت‌های آلبوم «دوباره عشق» را از مازندران آغاز کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی آرتین ولی الهی و رهبری ارکستر سامان امامی توسط موسسه فرهنگی هنری «سارو صدا» روز سه‌شنبه ۱۴ آذر طی ۲ نوبت در تالار اورانوس شهرستان نوشهر برگزار می شود. حامد همایون در این کنسرت علاوه بر قطعات آلبوم «دوباره عشق»، تک‌آهنگ‌های جدیدش از جمله «نیمه من»، «یادگاری»، «عاشقانه» و «عاشق شدم رفت» را اجرا خواهد کرد.

این خواننده که فعالیت‌های هنری‌اش را تحت امتیاز شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب‌پور انجام می‌دهد پس از اجرای ۱۴ آذر در نوشهر در شهرهای مختلفی از جمله برازجان، رامسر، تهران، خرم‌آباد، زنجان، شیراز و لار روی صحنه خواهد رفت.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

حامد همایون کی کنسرت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا