سینما

حضور فیلم شعله ور در جشنواره فجر به همراه داستان و نام بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

حضور فیلم شعله ور در جشنواره فجر به همراه داستان و نام بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که چندی پیش فرم حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده بود، تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم «شعله ور» این روزها آخرین مراحل فنی را سپری می کند. مهدی سعدی تدوین این اثر را بر عهده دارد و بابک شکیبا و امین شریفی در حال حاضر آخرین مراحل صداگذاری را پشت سر می گذارند. همچنین ساخت جلوه های ویژه بصری توسط وحید قطبی زاده در حال انجام است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» سال گذشته در زابل، زاهدان و تهران به اتمام رسیده بود و مدتی پیش چند پلان باقی مانده از آن مربوط به سکانس های غواصی و زیر آب در تهران ضبط شد. امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته آ مهدی نیا از بازیگران فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می کند که احساس می کند عددی نشده است و این احساس او و همه زندگی اش را تحت تأثیر قرار می دهد

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

حضور فیلم شعله ور در جشنواره فجر به همراه داستان و نام بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا