سلامت

حقیقت وحشتناک در مورد قرص تاخیری ویاگرا

مجله اینترنتی کولاک، ویاگرا هم مثل هر داروی دیگری یک سری عوارض جانبی خفیف تا متوسط دارد. شایع ترین عوارض آن سردرد ، برافروختگی صورت و درد و ناراحتی معده می باشد. عوارض با شیوع کمتر شامل اختلال در رنگ بینی ( بخصوص قاطی کردن سبز و ابی) و حساسیت به نور می باشند. عوارض نادر مثل از دست دادن ناگهانی بینایی یک یا دو طرفه ، کاهش شنوایی یا کری ناگهانی ، سکته قلبی و مغزی ، نامنظمی ضربان قلب و حتی مرگ بدنبال مصرف ویاگرا دیده شده است.

ویاگرا باعث سکته قلبی می شود؟

ویاگرا مثل هر داروی دیگری که برای درمان اختلالات جنسی تجویز می شود، امکان سکته قلبی را بالا می برد. مصرف این دارو در افرادی که دچار بیماری عروق کرونری هستند یا به عبارتی دیگر قبلا سکته قلبی کرده اند یا در معرض آن قرار دارند، بهتر است با نظر پزشک صورت گیرد. علاوه بر ویاگرا داروهای دیگری مثل سیالیس نیز برای سلامت قلب خطرساز است. توصیه می کنیم از خرید قرص های درمان کننده ناتوانی جنسی از طریق اینترنت یا تبلیغات غیرمجار ماهواره ای خودداری کنید. مصرف ویاگرا در افراد سالم، عمدتا خطر جدی به همراه ندارد.

ویاگرا باعث از دست دادن آلت جنسی می شود؟

برای مصرف ویاگرا توجه داشته باشید که در جامعه ما افرادی که مشکل جنسی از نوع اختلال نعوظ ندارند تصور می کنند که با مصرف داروی ویاگرا بهبود جنسی پیدا می‌کنند که این موضوع صحت ندارد و مصرف خودسرانه این دارو در افراد جوان منجر به پریاپیسم یا نعوظ طول کشیده می‌شوند که نعوظ تا ۴ ساعت بعد از نزدیکی در این افراد باقی می‌ماند و بایستی حتما به پزشک مراجعه کنند تا تحت جراحی قرار گیرند و عدم مراجعه به پزشک در نهایت منجر به از دست دادن آلت تناسلی در این افراد می‌شود.

این افراد هرگز ویاگرا مصرف نکنند

کسانی که بدلیل ابتلا به بیماریهای قلبی از داشتن رابطه جنسی منع شده اند.

کسانی که داروهای دارای ترکیبات نیترات استفاده می کنند مثل نیتروگلیسرین و ایزوسورباید و برخی مواد محرک

کسانی که از سایر روشهای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند مثل وکیوم یا داروهای تزریقی یا سایر قرص ها

کسانی که داروهای ضد فشار خون آلفا بلوکر استفاده می کنند

بچه ها ، کودکان و زنان

این افراد حتما برای مصرف ویاگرا با پزشک مشورت کنند

افراد دارای سابقه هر گونه بیماری قلبی

افراد دارای سابقه سکته مغزی

افراد دارای فشار خون بالا یا پائین

افراد دارای سابقه اختلال بینایی شدید

افراد دارای سابقه هر نوع بیماری کلیوی

افراد دارای سابقه هر نوع بیماری کبدی

افراد دارای سابقه هر نوع مشکل خونی مثل لوسمی یا کم خونی سیکل سل

افراد دارای حساسیت به ویاگرا یا مواد تشکیل دهنده ان

افراد دارای بد شکلی الت و یا بیماری پیرونی

افراد دارای سابقه پایداری نعوظ برای بیش از ۴ ساعت (پیریاپیسم)

افراد دارای سابقه خونریزی معده و هر نوع مشکل توام با خونریزی

مصرف هر نوع داروی دیگری بطور همزمان مهم است

برای مصرف ویاگرا به این نکات توجه کنید

گاهی برخی از افراد سودجو داروهایی را برای درمان اختلالات نعوظ تبلیغ می کنند و ادعا می کنند این داروها گیاهی بوده و هیچ عوارضی ندارد در صورتی که ادعای آنها کاملا کذب است و زمانی که این داروها مورد آزمایش قرار می‌گیرند مشخص می شود که حاوی مقادیر زیادی سیلدنافیل است.بنابراین افراد نبایستی هر دارویی را که به عنوان مکمل گیاهی معرفی و تبلیغ می‌شود را تهیه و مصرف کنند و تصور کنند که هیچ عوارضی ندارد.

ویاگرا دارویی است که فقط وقتی فرد از نظر جنسی کاملاً تحریک شده است به نعوظ او کمک می کند و در غیر این صورت پاسخ گو نیست.

بعضی مردان زمانی که ویاگرا مصرف می کنند احساس گیجی می کنند دلیل این امر تغییرات فشار خونی است که این دارو سبب آن می شود. و اگر این احساس باز هم تکرار شد ممکن است شما بیماری فشار خون داشته باشید و از آن بی خبر باشید در این صورت باید حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر هنگام مصرف ویاگرا در قفسه سینه خود هر نوع دردی احساس می کنید بهتر است در اولین فرصت پزشک خود را ملاقات کنید و این مشکل را با او در میان بگذارید. چون ممکن است یک بیماری قلبی پنهان داشته باشید.

هنگام استفاده از ویاگرا ممکن است نعوظ شما سه تا چهار ساعت طول بکشد. و پس از ارضاء به حالت عادی بازگردید اگر از این دارو استفاده کردید و نعوظ شما بیش از ۵ ساعت طول کشید ممکن است به درمان دیگری احتیاج پیدا کنید. و البته باز هم بایدبه پزشک مراجعه کنید. و اگر این مشکل را رفع نکنید احتمال دارد ناتوانی بلند مدت برای شما پیش آید.

عوارض معمول ویاگرا شامل خواب آلودگی، دل پیچه، احساس گرمای شدید، گرفتگی در سینوزیت ها و سردرد است اما این علائم همیشه تکرار نمی شوند به خصوص کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده باشند.

به خاطر داشته باشید هیچکس مانند شما از وضعیت بدنتان خبر ندارد اگر هنگام استفاده از ویاگرا احساس فوق العاده ای دارید خوب می توانید از آن استفاده کنید ولی اگر بعد از استفاده از این قرص ها احساس خوبی نداشتید بهتر است به فکر سلامتی خود باشید، حداقل کاری که می توانید انجام دهید یک تست ورزش زیر نظر متخصص قلب و عروق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا