اخبار داغ

حمایت صادق زیباکلام از علی کریمی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

حمایت صادق زیباکلام از علی کریمی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

موضع گیری علی کریمی در هفته های اخیر علیه روسای فدراسیون فوتبال، جنجال های زیادی را به همراه داشت. سوالات و کنایه های علی کریمی از تاج و کفاشیان البته هیچگاه جواب داده نشد. برخی از چهره های ورزشی در این مدت از علی کریمی حمایت کردند. در جدیدترین واکنش، صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی نیز از کریمی حماست کرده است.

روزنامه قانون به بهانه انتصاب های سیاسی در ورزش سراغ صادق زیباکلام رفته و از او خواسته ورزش کشور را در طی سال های پس از انقلاب بررسی کند. زیباکلام درباره اتفاقات مختلفی که در ورزش رخ داده صحبت کرده اما بدون شک بخش های مهم اظهارات او مربوط به انتصاب روسای کمیته ملی المپیک است.

زیباکلام گفته: اگر محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی احساس کنند فلان رییس کمیته المپیک طرفدار مرحوم هاشمی رفسنجانی بوده به سرعت او را تغییر می دهند! تنها چیزی که برای روسای‌جمهور مطرح نیست، توانمندی ورزشی رییس کمیته المپیک است. در بیشتر دولت ها، رییس کمیته المپیک عوض شد اما چه اتفاقی رخ داد؟ هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد!

زیباکلام به ماجرای علی کریمی هم اشاره کرده و گفته: علی کریمی با هر انگیزه ای که طرح سوال کرده، سوالات مطرح شده موجه هست! باید فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. انگیزه‌های کریمی هر چه که هست، سوالات را باید پاسخ بدهند! انگیزه چه حق و چه ناحق باشد، موظف هستند به سوالات پاسخ صحیح و منطبق با خرد جامعه بگویند!

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

حمایت صادق زیباکلام از علی کریمی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا