اجتماعیاخبار داغ

همه فیلم و عکس های خصوصی ریحانه عامری | دوست پسر ریحانه عامری کیست؟ + اینستاگرام

همه فیلم و عکس های خصوصی ریحانه عامری همچنین دوست پسر ریحانه عامری کیست؟ به همراه اینستاگرام ریحانه عامری و اطلاعاتی از زندگی خصوصی او. ریحانه عامری دختر ۲۲ ساله کرمانی که توسط پدرش با ضربات میله آهنی (در شبکه های اجتماعی تبر ذکر شده) کشته شد مدل اینستاگرامی بود و عکس های زیادی از او انتشار یافته است.

روز دوشنبه ۲۶ خردادماه ریحانه عامری توسط پدرش در کرمان به قتل رسید.پدر ریحانه کرمان ۳ سال پیش هم با شکستن دست و پای دختر ۲۲ ساله کرمانی می خواست او را به قتل برساند که خواهرش ریحانه او را نجات داد و خالا در غیاب مادر و خواهر چون شب قبل ریحانه دیر وقت به خانه آمده بود پدر بار دیگر تصمیم به قتل گرفت و با تبر ریحانه را به قتل رساند.

فیلم و عکس های خصوصی ریحانه عامری
فیلم و عکس های خصوصی ریحانه عامری

و البته آخرین بار وقتی ریحانه عامری یکشنبه شب دیر وقت به خانه پدرش رفت تشمیم پدر دختر ۲۲ ساله کرمانی برای قتل جدی شد و روز دوشنبه او را در اتاق خواب با تبر به قتل رساند و جنازه ریحانه کرمان را به بیابان های نزدیک کرمان برد دختر ۲۲ ساله کرمانی تا ساعت ۱۱ شب زنده بود تا اینکه بخاطر خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.

همزمان با این قتل فاطمه برحی در آبادان نیز قربانی قتل ناموسی شد و پسرعمویش که شوهر او است با توجه به فرار او  تصمیم به قتل زن آبادانی گرفت و سر او را برید.  در آخرین فیلم دختر ۲۲ ساله کرمانی دوست پسر ریحانه عامری دیده می شود که با هم در حال دور دور هستند.

طبق گفته پزشکی قانونی ‎ریحانه عامری در حالی که در بیابان رها شده بود تا ساعت ۹ شب زنده بود و بر اثر خونریزی زیاد جانش را از دست داد. اما پدرش ساعت ۱۱ شب اعتراف به قتل کرد و وقتی پلیس رسید ریحانه دیگر جان نداشت. او ۲۲ ساله بود و پدرش دور از چشم مادر، جان ریحانه را با تبر گرفت.

صحبت های پدر ریحانه عامری بعد از بازداشت
سرهنگ احمد یوسفی با اشاره به این مطلب که در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می‌شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می‌شود تاکید کرد: پدر پشیمان از نتیجه عصبانیتش هم اکنون در بازداشت پلیس است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به کشته شدن ریحانه عامری دختر کرمانی گفت: خبر کشتن این دختر با تبر توسط پدرش صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کوروش احمد یوسفی افزود: گرچه عصبانیت پدر، عامل قتل دختر ۲۵ساله کرمانی شده، ولی انطوری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده قتل با تبر صورت نگرفته است. وی، افزود: شب ۲۶ خردادماه اختلاف خانوادگی پدر و دختر و عصبانیت پدر موجب قتل دختر جوان شد.

سرهنگ احمد یوسفی با اشاره به این مطلب که در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می‌شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می‌شود تاکید کرد: پدر پشیمان از نتیجه عصبانیتش هم اکنون در بازداشت پلیس است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا