موسیقیموسیقی ایران

حمله شدید بنیامین به مدیربرنامه های سابقش و هشدار به حامد همایون

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

حمله شدید بنیامین به مدیربرنامه های سابقش و هشدار به حامد همایون

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

رابطه بنیامین و محسن رجب پور؛ مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» بعد از قطع همکاری وارد فاز جدیدی شده است. این دو از چند سال قبل سطح همکاری و رابطه مدیر برنامه_هنرمند را کاهش دادند تا اینکه در نهایت بعد از جدایی حالا در موقعیت مشاجره و حمله به یکدیگر قرار گرفته اند!

چندی قبل محسن رجب‌پور در گفت‌وگو با رسانه اینترنتی «تی‌وی پلاس» گفته بود: «هیچ پولی از بنیامین نگرفتیم و گذاشتیم از قطعات ما در کنسرت‌هایش استفاده کند.»

این گفت‌وگو که در صفحه اینستاگرام محسن رجب‌پور نیز منتشر شد، با واکنش و حمله تند بنیامین بهادری همراه شدو او در کامنتی پای این مطلب نوشت: «شما حقی در مورد اجرای قطعات من در کنسرت‌ها نداشتید و ندارید. ضمناً اگر می‌توانید به صورت قانونی جلوی اجرای قطعه‌ای را بگیرید، حتماً این کار را انجام دهید.

بعد از اینکه «دنیا دیگه مثل تو نداره» را همه ایران شنیدند و آلبوم «۸۵» تولید شد و آماده انتشار بود، برای اولین‌بار شما را به واسطه آقای علمشاهی دیدم. اولین چیزی که به من گفتید، «حضرت بنیامین» بود. به نظرم با «حامد همایون» عزیز هم همین کار را کردید و هیچ سندی برای ارتباط شما قبل از هیت شدن کار ایشان وجود ندارد؛ حتی اگر خودش هزار حرف دیگر بزند. (آقای خباز در جریان هستند.)

خلاصه اینکه وقت و حوصله جواب دادن به این موضوعات را در مصاحبه و دنیای مجازی ندارم. فقط در صورتی که خواستید به صورت قانونی پیگیری کنید، جوابگو خواهم بود. شما این‌کاره نیستید و بیشترین امتیازتان، ارتباطات ارگانی سؤال‌برانگیز و اخذ مجوزهای مشکوک است. حالا به زودی دنیا تغییر خواهد کرد و شما باید پاسخ‌گوی سوالات زیادی باشید.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

حمله شدید بنیامین به مدیربرنامه های سابقش و هشدار به حامد همایون

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا