اخبار داغ

حمله مسیح علینژاد و سالومه به ترانه علیدوستی!

مجله اینترنتی کولاک:  یک اظهار نظر توییتری از ترانه علیدوستی کافی بود تا چهره های آن طرف آبی مخالف نظام علیه این بازیگر جبهه گیری کرده و به او حمله کنند. داستان از صحبت های «شاپرک شجری زاده» از معترضان موسوم به دختران خیابان انقلاب آغاز شد.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی که در پارلمان کانادا برگزار شد، خواستار تحریم هایی علیه ایران شد. در واکنش به این صحبت ها ترانه علیدوستی توییت هایی نوشت که در نهایت با حمله تند چهره های همچون مسیح علینژاد و سالومه سیدنیا مواجه شد.

“کات” در این باره نوشته است:

انتقاد ترانه علیدوستی از درخواست تحریم مردم ایران توسط یکی از دختران خیابان انقلاب در کانادا (شاپرک شجری‌زاده) با موجی از فحاشی و خشم حامیان پهلوی و مواجب بگیران رژیم بن‌سلمان در «ایران اینترنشنال» و شبکه «من و تو» همراه شد.

نکته جالب اما ادبیات روشنفکران و حامیان حقوق زنان(!) در برخورد با درخواست انسانی و ساده‌ی ترانه علیدوستی بوده. مسیح علی‌نژاد، ترانه را مدافع قتل و حبس و تبعید نامید و سالومه سیدنیا مجری «من و تو» که داخل ایران در تولیدات استانی صداوسیما نقش‌های کوتاهی ایفا کرده در توییت خود حتی حق مادری ترانه را زیر سوال برد و نوشت: “اسم مادر هم برای شما زیادی بزرگه! اینو بارها از چند جهت ثابت کردین! بیچاره اون بچه!”

پیشنهاد ما به مسیح و سالومه این است که نه وقت خودشان را تلف کنند نه وقت مخاطبان‌شان را. رسما و علنی به رژیم سعودی و داعش بپیوندند که آنجا همفکران بیشتری در جهت تحریم مردم ایران و سعی برای فروپاشی این سرزمین پیدا خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا