اخبار داغ

حکم عقیم شدن برای مردی به خاطر تجاوز

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

حکم عقیم شدن برای مردی به خاطر تجاوز

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دادگاه جنایی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دادگاه حکم عقیم شدن به علت آزار و اذیت های متعدد زنان باردار، دختران باکره، زنان مسن و کودکان برای یک مرد جوان صادر کرد.

طبق گفته های هیئت منصفه، جاناتان آویلز به علت آزار و اذیت های متعدد زنان باردار، دختران باکره، زنان مسن و کودکان محکوم شد تا عقیم شود.

دستگیری مرد متجاوز توسط پلیس

پلیس، تعداد شکایت ها از جاناتان به حدی زیاد بوده که گروهی از ماموران پلیس چند سال به دنبال او بودند و او به دلیل هوش زیادش توانست تاکنون پس از این جنایت هایش از دست پلیس فرار کند و رد پایی از خود به جای نگذارد.

به گفته قربانیان، جاناتان با ماسکی مشکی رنگ آن ها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و قربانیان از طریق تاتو های دستش او را به پلیس لو دادند. ماموران پلیس با تعداد شکایات و اظهارات قربانی ها از تاتو های دست او متوجه شدند که وی یک متجاوز سریالی با تاتویی خاص به روی بدنش است. پس از این که پزشکی قانونی تجاوز به قربانیان را تایید کرد با پیگیری و بررسی های دقیق ماموران پلیس توانستند جاناتان را شناسایی و بعد دستگیر کنند. به گفته مردم باید برای جاناتان مجازات سنگینی در نظر گرفته شود تا درس عبرتی برای باقی مردم باشد. طبق رای دادگاه جاناتان آویلز محکوم شد تا عقیم شود!

این پست توسط بخش دادگاه جنایی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

حکم عقیم شدن برای مردی به خاطر تجاوز

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا