اخبار داغ

حکم محرومیت یکماهه صیادمنش و آقایی لغو می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

حکم محرومیت یکماهه صیادمنش و آقایی لغو می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

توضیح کمیته اخلاق درباره محرومیت دو استقلالی

انتشار یک ویدئوی نه چندان واضح از شوخی سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش دو بازیکن جوان استقلال در فضای مجازی سبب شد تا کمیته اخلاق با چند روز تاخیر به مساله واکنش نشان دهد و با صادر کردن دستور موقت محرومیتی یکماهه را برای این دو بازیکن در نظر بگیرد.

محرومیت دو ستاره استقلال در فضای مجازی بازتاب بسیار گسترده ای داشت. در این خصوص همه کاربران و هواداران فوتبال بر زشتی عمل انجام شده توسط این دو بازیکن جوان صحه می گذارند اما اعتقاد خیلی ها بر این است که محرومیت راه جلوگیری از چنین فضاهایی در فوتبال نیست و باید روش ارشادی دیگر در نظر گرفته شود.

برخی هواداران استقلال هم بعد از این محرومیت ویدئوهای مشابهی را منتشر کردند و اعتقاد داشتند چرا در این موارد مشابه چنین محرومیت هایی در نظر گرفته نشده است.

این بازتاب های گسترده اما با سکوت کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال همراه شده و به نظر می رسد آنها قصد ندارند اقدامی برای بخشش دو بازیکن انجام دهند.

در چنین شرایطی یک منبع آگاه در این خصوص به “ورزش سه” گفت: «حکم نهایی برای این دو بازیکن جوان هنوز صادر نشده است. این محرومیت دستور موقت است و باید در جلسه ای که با حضور اعضای کمیته اخلاق برگزار می شود، موضوع به صورت دقیق تر بررسی شود.

حتما از دو بازیکن خاطی نیز دعوت می شود تا به کمیته اخلاق بروند و توضیحات خود را ارائه دهند. چیزی که مسلم است احتمال دارد کمیته اخلاق بر اساس شدت و ضعف موضوع حکم نهایی خود را حتی سنگین‌تر از چیزی که الان اعلام شده، صادر کند.»

با این وضعیت باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده درباره حکم محرومیت استقلالی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت دو بازیکن جوان استقلال در ابتدای لیگ هجدهم چه سرنوشتی پیدا می کنند.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

حکم محرومیت یکماهه صیادمنش و آقایی لغو می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا