سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان سریال بانوی سردار+ زمان پخش

 سریال بانوی سردار مجموعه است در بستر تاریخی و با موضوع دفاع جانانانه مردم ایران مقابل انگلیسی ها. داستان سریال بانوی سردار به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می پردازد تصویربرداری این سریال از تهران آغاز شد و در حدود ۲۰ لوکیشن اصلی از جمله: شهرک غزالی ، مختارنامه و … ادامه پیدا کرد.

این سریال یکی از سریال های تاریخی و پرلوکیشن و پربازیگر تلویزیون است. از ویژگی های این سریال می توان به تربیت فرزندان دلیر ووطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری واستقلال و اتکا به خود اشاره کرد که در مضمون این سریال جاری است.

گفتنی است ؛ سریال بانوی سردار درباره زندگی بی بی مریم سردار بختیاری است که تعدادی سردار در کنار او فعالیت دارند و کتابی نیز از زندگی وی منتشر شده است. این سریال به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می پردازد. تربیت فرزندان دلیر وطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و اتکا به خود از مضامینی است که در این سریال به آن پرداخته شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا