سینما

خلاصه داستان فیلم اسرائیلی پناه با بازی گلشیفته فراهانی+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خلاصه داستان فیلم اسرائیلی پناه با بازی گلشیفته فراهانی+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«گلشیفته فراهانی» بازیگر ایرانی که در چند وقت اخیر در فیلم های هالیوودی و اروپایی حضور پیدا کرده، در جدیدترین کار خود در فیلمی با موضوعی جنجالی حضور پیدا کرده است.

به گزارش سلام سینما، جدیدترین فیلم گلشیفته فراهانی با نام «پناه» آماده نمایش شده است. گلشیفته فراهانی در این فیلم در نقش همسر خائن رهبر حزب الله ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم محصول مشترک اسرائیل، فرانسه و آلمان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

داستان فیلم درباره نائومی، مامور موساد است که او را در هامبورگ به خانه ی امنی می فرستند تا از دارایی مهمی محافظت کند. این دارایی مونا(گلشیفته فراهانی) است. مونا همسر سابق رهبر حزب الله است. پس از پشت کردن به همسرش و برای رسیدن به زندگی جدیدی در کانادا که قولش را به او داده اند چهره اش را تغییر می دهد و فرار می کند.

فیلم «پناه» محصول مشترک اسراییل، فرانسه و آلمان است. با توجه به سوژه داستان و اینکه این فیلم محصول کشورهای اسراییل، فرانسه و آلمان می باشد بنظر جز آثار پر حاشیه این بازیگرخواهد بود. این فیلم ۹ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

گلشیفته فراهانی به جز بازی در این فیلم، در ۴ فیلم دیگر برای سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ خواهد داشت که در یکی از مهمترین آن ها در فیلم The Upside با نیکول کیدمن همبازی خواهد بود.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خلاصه داستان فیلم اسرائیلی پناه با بازی گلشیفته فراهانی+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا