سینماسینمای‌ایران

خلاصه داستان «۲۴ فریم» آخرین فیلم عباس کیارستمی به همراه تاریخ اکران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خلاصه داستان «۲۴ فریم» آخرین فیلم عباس کیارستمی به همراه تاریخ اکران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

بدون دسته بندی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«۲۴ فریم» آخرین ساخته زنده یاد عباس کیارستمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران و جهان، بزودی در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران میشود. این فیلم ترکیبی از ۲۴ تصویر ثابت است که هرکدام چند دقیقه بر پرده می ماند.

در این اثر که چیدمانی از فیلم و عکس است، ۲۴ فیلم کوتاه ۴:۳۰ دقیقه ای را می بینیم که با جان بخشی به تصاویر ثابت از طریق تکنیک پرده سبز شکل گرفته اند. این تصاویر ثابت اغلب عکس هایی هستند که مرحوم کیارستمی در طول ۴۰ سال عکاسی کرده است.

او دو فیلم نخست این اثر را در مستر کلاسی که سال ۲۰۱۵ در جشنواره فیلم مراکش برگزار کرد، به نمایش گذاشت، اما هشت ماه پس از آن از دنیا رفت و تکمیل این پروژه به پسر بزرگ او، احمد کیارستمی، واگذار شد.

فیلم تجربی «۲۴ فریم» آخرین ساخته زنده یاد عباس کیارستمی، برنده نخل طلای کن، برای اولین بار در بخشی از نمایش های ویژه هفتادمین جشنواره فیلم کن و یک سال پس از درگذشت این فیلمساز بزرگ نمایش داده شد.

زنده یاد «عباس کیارستمی» در تیرماه سال ۹۵ بر اثر خطای پزشکی ناشی از تزریق بیش از حد داروی هپارین با دوز بالا دچار سکته مغزی شد و سینمای جهان را در غم فرو برد. شایان ذکر است “پزشک مرگ” تنها به پرداخت ۱۰ میلیون تومان دیه محکوم گردید!

این پست توسط بخش بدون دسته بندی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خلاصه داستان «۲۴ فریم» آخرین فیلم عباس کیارستمی به همراه تاریخ اکران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا